Campanie de promovare a vaccinării, la tv şi în mediul online
Amplă campanie de promovare a vaccinării dusă de oficialii din Ministerul Sănătăţii şi UNICEF. "Copilăria, cel mai frumos cadou" are ca scop informarea părinților și a publicului larg despre importanța și beneficiile imunizării, care salvează milioane de vieți anual în întreaga lume. Campania, lansată marţi, va fi prezentă pe posturile de televiziune, în presa scrisă și în online, cu o componentă outdoor.
Ministerul Sănătăţii a început o amplă campanie de promovare a vaccinării, prin care vrea să-i convingă pe părinţi că o copilărie fericită, în care copilul să poată explora mediul înconjurător, să se joace, să se bucure de libertate și totodată să fie în siguranță, este cel mai frumos cadou pe care îl poate oferi un adult.
"Vaccinurile sunt sigure și eficiente. Părinții și tutorii trebuie să fie informați despre beneficiile vaccinurilor și despre locurile unde își pot vaccina gratuit copiii, pentru a putea să le ofere acestora cel mai frumos cadou, copilaria. În România, campaniile naționale de comunicare trebuie consolidate, iar rata de acoperire vaccinală trebuie îmbunătățită. Absența vaccinării duce la reapariția unor boli ce pot fi ușor prevenite prin această măsură", afirmă Pieter Bult, reprezentantul UNICEF în România.
Ministrul Sănătăţii, Sorina Pintea, a explicat că vaccinurile au redus rata de îmbolnăcire cu rujeolă în România. "Continuarea campaniilor de informare și de recuperare a vaccinării este imperios necesară, în condițiile în care viețile a 59 de persoane, majoritatea copii au fost curmate de rujeolă. Scopul acestor campanii este de a informa părinții despre beneficiile vaccinării pentru a alege să își protejeze copiii în cunoștință de cauză, iar obiectivul principal este recuperarea vaccinării copiilor conform Programului Național de Vaccinare", a declarat Sorina Pintea.