Traficul feroviar, adaptat la condițiile meteo. Află ce trenuri au întârzieri
Până la această oră nicio linie de cale ferată nu a fost închisă, dar a fost restricţionată circulaţia pe anumite segmente de cale ferată, măsură necesară pentru a permie continuitate în traficul feroviar, dar și posibilitatea de a interveni cu pluguri pentru deszăpezire.
În acest moment, din cauza rafalelor puternice de vând de până la 70 km/h, pe 9 intervale de staţii din jumătatea de sud a ţării trenurile circulă doar cu tracțiune Diesel, iar pe două segmente de cale ferată trenurile circulă cu viteza redusă de 50 km/h-70km/h.
Tronsoane pe care se circulă în condiţii speciale:
Buzău – Făurei - viteza de circulaţie de 50 km/h, pe firul I
Roşiori Nord – Drăgăneşti Olt – viteza de circulaţie de 70 km/h, pe firul I
Caracal – Corabia – tracţiune Diesel
Ciulnița - Slobozia Veche - tracţiune Diesel
Constanța – Mangalia - tracţiune Diesel
Craiova – Calafat – tracţiune Diesel
Tulcea – Medgidia - tracţiune Diesel
Roşiori Nord – Zimnicea – tracţiune Diesel
Slobozia – Urziceni - tracţiune Diesel
Pe segmentele de cale ferată Mihai Viteazu – Tulcea Oraş, Mihai Viteazu – Medgidia, Constanţa – Mangalia, Feteşti – Lehliu (fir I), Lehliu – Ciulniţa (Fir I) Slobozia Veche – Ciulniţa, Videle - Giurgiu s-a acţionat şi se acționează cu pluguri pentru deszăpezire, iar personalul feroviar intervine constant pentru curățarea liniilor și a componentelor de cale ferată, la intrarea și ieșirea din gări.
Pe site-ul companiei www.cfr.ro sunt funcționale și actualizate permanent camerele web din gările București Nord, Brașov, Craiova, Iaşi și Timișoara care indică ora de sosire/de plecare a trenurilor, precum și programul trenul meu http://www.cfr.ro/index.php/cauta-tren care oferă informații despre localizarea trenurilor înscrise în circulație.
Pasagerii sunt rugați să plece la drum doar dacă este necesar și de asemenea, doar după ce s-au informat telefonic la gara din localitatea despre graficul de circulație al trenului cu care intenționează să călătorească.