Pacquiao, şort de 2.250.000 $
Întâlnirea dintre Floyd Mayweather şi Manny Pacquiao e cea mai scumpă gală din istoria boxului. Însă, nu doar americanul e “comercial”, ci şi asiaticul, care va încasa 2,25 de milioane de dolari din partea unor sponsori.
“Tariful pentru acest duel e diferit faţă de celelalte lupte. Avem deja şase companii care vor avea logourile inscripţionate pe şortul lui Manny”, a anunţat managerul sportivului de 36 de ani, Eric Pineda. Afacerea se ridică la un total de 2,25 milioane de dolari şi ca o comparaţie sponsorizările meciului Mayweather – Miguel Cotto au fost de doar două milioane de dolari. Deşi numele nu au fost dezvăluite, din câte se pare printre brandurile respective se află un mare producător american de echipament sportiv, o companie aeriană şi un lanţ de cafenele.
Suma reprezintă o avere pentru majoritatea oamenilor, dar pentru “Pac Man” este doar o mică parte din ceea ce va încasa la finalul meciului, bursa sa fiind de 120 milioane de dolari. Oricum, lupta va doborî recordul în materie de sponsorizări, totalul ridicându-se la 13,2 milioane de dolari. Ca exemplu, Tecate a plătit 5,6 milioane de dolari pentru a fi berea oficială a galei şi a-şi vedea numele scris în mijlocul ringului. Altfel spus, cu toate biletele vândute de mult timp, cu sponsorii care se înghesuie să dea bani pentru vizibilitate, „meciul secolului” tinde să devină şi „afacerea secolului”.
Pro TV şi Dolce Sport transmit meciul
În România meciul Mayweather – Pacquiao va fi difuzat de Pro TV şi Dolce Sport în noaptea de sâmbătă spre duminică, în jurul orei 4.00. Ca o comparaţie, în Statele Unite ale Americii partida e transmisă în sistem pay per view şi costă o sută de dolari.