De ce este seria „Star Wars” atât de populară? 5 motive

Ultima actualizare:
Există chiar și portocale marca „Star Wars”
Există chiar și portocale marca „Star Wars”

Nu există persoană, de orice vârstă ar fi ea, care să nu fi auzit de celebra franciză „Star Wars”. Noul film din această serie, „Star Wars: Trezirea Forței”, are premiera mondială în această săptămână. S-a bucurat de o popularitate istorică, dar cum a ajuns să aibă un succes atât de mare?

Seria „Star Wars” estea cea mai populară dintre toate filmele SF apărute până acum. Există multe explicații, dar totul începe de la miracolul „sincronizării”.

1.„Star Wars” a apărut la momentul potrivit

Dacă „Star Wars” nu ar fi debutat în anul 1977, nu ar fi fost nimic care să umple acel spațiu gol pentru fanii SF, cel puțin până în anul 1980, potrivit site-ului vox.com. Criticii și istoricii cinematografiei își amintesc de filmele americane din era `70, ca fiind cele mai bune din totate timpurile.  „Star Wars” a fost construit în jurul unui gol din cultura acelor vremuri, pe care regizorul George Lucas a știut cum să-l umple.

2. „Star Wars” este combinația perfectă între vechi și nou

Asul din mâneca lui George Lucas au fost influențele vechi, combinate cu cele moderne. Primul film din seria „Star Wars” este o alăturare inedită între filmele istorice despre piloții din cel de-Al Doilea Război Mondial, scenele cu samurai construite de Akira Kurosawa în peliculele sale și creaturi pe care le puteai vedea în filmele cu buget scăzut.

3. Este un univers la fel de complex ca cel din „Stăpânul Inelelor”

Seria „Star Wars” este la fel de complexă precum cărțile lui J. R. R Tolkien, inspirația de bază a filmelor „Stăpânul Inelelor” („Lord of the Rings”) și Hobbitul („The Hobbit”). Densitatea detaliilor pe care o oferă această lume-fantezie, este ceea ce i-a atras pe cei mai mulți fani. Universul „Star Wars” este atât de bine definit încât pare real.

4. Se bucură de un marketing impresionabil


    Există chiar și portocale marca „Star Wars”Foto: vox.com
Există chiar și portocale marca „Star Wars”Foto: vox.com

„Star Wars” este un brand uriaș. De la jucării, haine și măști cu diferite personaje din film, până la portocale.  În special de sărbătoriile de iarnă, copiii din lumea întreagă știu ce își doresc și este, desigur, legat de „Star Wars”. Nu doar micuții sunt îndrăgostiți de aceste produse, ci și adulții, care colecțioează sute de jucării. În 2012, „Star Wars” a fost cumpărat de Disney, care a dus marketingul acestei francize pe culmile succesului.

5. „Star Wars” a fost primul, tot ce a venit după trăiește în umbra lui

Seria „Star Wars” este unică. Deși au trecut foarte mulți ani, nu încetează să fie fascinantă și poate fi continuată chiar și după trecerea timpului, pentru că fanii sunt loiali și pentru că tinerii care văd filmele celebrei franceze, devin la fel de îndrăgostiți de ele precum generația mai veche. Acesta este cel mai mare triumf al seriei „Star Wars”.  Înțelege puterea simplă a unui mit și înțelege cum să hrănescă societatea modernă cu acest mit. A avut succes în 1977 pentru că un film ca acesta nu mai fusese făcut niciodată, și edură chiar și acum pentru că elementele de bază ale poveștii sunt nemuritoare: un copil țăran, un cavaler înțelept, o prințesă , un grup de acoliți și o aventură incredibilă.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Prințesa Caroline și Pierre Casiraghi cu soția Beatrice Borromeo, doliu în familia Casiraghi de la Monaco   Profimedia jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
banner lena enache png
image png
Andrei Bănuță este un artist foarte muncitor și ambițios la cei 25 de ani ai săi
selena gomez benny blanco gettyimages jpg
Banner Emily Burghelea
megan fox profimedia jpg
banner Lavinia Pârva png
banner calin geambasu png
image
actualitate.net
image
actualitate.net