Rihanna este foc şi pară! Şi-a dat în judecată propriul tată. Care este mărul discordiei
Rihanna, în vârstă de 30 de ani, îşi rotunjeşte veniturile deja substanţiale venite în urma activităţii muzicale prin intermediul afacerii sale cu produse cosmetice, aşadar este de înţeles de ce şi-a dat tatăl în judecată, acuzându-l că se foloseşte de numele său pentru a-şi propulsa propria afacere.
Cântăreaţa din Barbados susţine că tatăl său, pe nume Ronald Fenty, şi partenerul său de afaceri, au sugerat în repetate rânduri că ea ar avea o legătură cu compania denţinută de ei, Fenty Entertainment. Artista are propriul său brand, Fenty, sub care a lansat o gamă de produse cosmetice și spune că asocierea cu numele firmei tatălui său induce publicul în eroare și creează impresia că ea ar avea de a face cu firma respectivă, ceea ce este cât se poate de neadevărat.
Rihanna a solicitat, în mod insistent, ca instanţa să îi interzică tatălui să folosească numele Fenty pentru a-şi promova afacerea. În plus, avocatul celebrei artiste a demonstrat că numele este marcă înregistrată în Statele Unite ale Americii.„Acuzații continuă și acum să folosească numele Fenty în scopuri comerciale și pentru a induce publicul în eroare. Acest comportament fraudulos necesită o intervenție judiciară”, a susținut avocatul artistei.
Rihanna susține că firma tatălui ei a promovat un turneu muzical de 15 milioane de dolari în America Latină și două concerte, în Los Angeles și Las Vegas, în valoare de 400.000 de dolari, folosindu-se de numele ei. În niciunul din aceste evenimente, cântăreața nu ar avea niciun fel de implicare, este afirmaţia artistei.
Cântăreaţa nu a avut niciodată o relaţie prea bună cu tatăl său care nu a susţinut-o în urmarea dorinţei sale de a activa în industria muzicală. În plus, în copilărie Rihanna a fost martora unor acte de violenţă îndreptate împotriva mamei sale.
Pe lângă afacerea cu produse cosmetice, Rihanna a dorit ca numele său să fie unul cunoscut şi în induistria modei, aşadar a lansat alături de experţi o colecţie de lenjerie intimă. Pentru promovarea acesteia, Rihanna a acceptat să pozeze lipsit de inhibiţii şi se pare că eforturile acesteia au dat roade, căci în mai puţin de o zi fotografia a fost apreciată de peste 4, 5 milioane de admiratori din întreaga lume. Ce-i drept au avut ce admira, întrucât artista a pozat în cea mai provocatoare dintre lenjerii, un set sumar de culoarea roz aprins.