Andreea Marin a devenit regina reclamelor
Fosta prezentoare a emisiunii ”Surprize, surprize” (TVR) a renunţat la televiziune, unde mai apare doar în calitate de invitată în diverse show-uri, însă ştie să scoată bani frumoşi şi din piatră seacă. Conturile ei sociale, de Facebook şi de Instagram, sunt pline de reclame, iar fiecare postare îi bagă Andreei Marin în buzunar sume consistente. Tarifele sunt cuprinse între 500 şi 1.500 de euro, conform dezvăluirilor unei vedete care a fost solicitată pentru contracte similare.
Andreea Marin o duce perfect de ceva vreme. Se declară fericită alături de iubitul ei, Adrian Brâncoveanu, consul în Libia, iar afacerile îi merg ca pe roate. Pe lângă alte contracte, ea reuşeşte să-şi rotunjească veniturile şi din reclamele pe care le postează pe Internet, la diverse produse, şi în dreptul cărora adaugă texte frumos meşteşugite, convingătoare: “Zâna” laudă mai nou un salon de înfrumuseţare, unde beneficiază, în contul promovării, de tratamente revoluţionare. Prin urmare, nici nu-i de mirare că are un ten de bebeluş şi la 43 de ani: ”Orice vârstă am avea, oricât de norocoase am fi, primind de la natură daruri care să ne ajute să trecem frumos prin timp ca femei, tenul nostru ne arată că suferă în perioadele în care stresul şi oboseala îşi spun cuvântul. Linia gâtului şi cearcănele ne dau primele de gol, negreşit, chiar dacă folosim cele mai bune produse de machiaj. Am găsit tratamente aici plăcute şi eficiente”, a precizat diva.
Andreea s-a pozat şi cu o mască SF, cu infraroşii, care le ajută pe femei să aibă un chip mai tânăr: ”Nu simţi disconfort, ci o stare de bine, de relaxare. Stimulează circulaţia sanguină, reduce erupţiile cutanate şi bacteriile de sub piele, minimalizează acneeea”, sunt doar câteva dintre beneficiile acestui tratament, enumerate de “Zână”.
Dar Andreea promovează şi mierea de Manuka, reclamă pe care a prins-o, în urmă cu câteva luni şi fosta ei mare rivală, Mihaela Rădulescu: ”Îmi place să împărtăşesc cu voi ceea ce îmi face mie bine şi azi deschid din nou, şi pentru voi, prietenii mei de aici, «trusa mea pentru sănătate». Este un produs natural puternic, este o miere testată pentru nivelul său antibacterian, menit să ajute la menţinerea sistemului imunitar echilibrat”, a menţionat vedeta tv.
Iar la iubitul ei, aflat acum în Tunisia, Andreea pleacă la drum cu nişte trolere de lux, în care îşi pune hăinuţele, pentru cele câteva zile de răsfăţ: ”Drum bun, oriunde veţi călători, şi să vă întoarceţi sănătoşi acasă!”, a adăugat ea, pe Instagram, din magazinul de profil.
Pe Andreea Marin o vedeţi adesea şi cu peruci. Fugim de firele de păr alb, nu-i aşa? Eu le am încă de la 18 ani şi le vopsesc, n-am ce face. Dar dacă nu rădăcinile ar fi albe, ci restul podoabei capilare? Nu mi-am putut închipui, până nu am probat această perucă inedită. Nu mă aşteptam, dar e foarte interesantă şi îmi place!”.
Andreea Marin promovează şi produse alimentare pe bază de peşte, dar şi o marcă de maşini de fiţe, a cărei imagine este de câţiva ani, şi la volanul căreia o puteţi vedea gonind pe şosele.
Cât primeşte ea pentru fiecare postare cu iz publicitar? Dan Negru (Antena1) ne-a dezvăluit sumele oferite de firme: “M-au căutat şi pe mine pentru astfel de contracte, îmi ofereau peste 500 de euro pentru câteva postări săptămânale, pe Facebook, însă se dau şi sume mai frumoase, de peste 1.500 de euro, în funcţie de vedetă”.