Elena Gheorghe se lansează în modă. Nu câștigă niciun ban din asta
Elena Gheorghe s-a hotărât să îmbine utilul cu plăcutul și astfel a lansat o colecție de tricouri cu mesaje pozitive, inspirate din piesele sale și, în special de "Antidot", melodia care îi este foarte dragă. Solista a decis să se implice în modă, dar nu pentru partea financiară care s-ar putea mări considerabil în cazul unei asemenea activități.
Elena a ales să lanseze colecția de tricouri pentru ca toate fondurile strânse în urma vânzării să ajungă la copiii bolnavi de cancer. Invitată la "Teo Show", unde a fost însoțită d emama și sora sa, artista a spus: "Antidot by Elena Gheorghe este o serie de tricouri cu mesaje pozitive, iar încasările ajung la copiii bolnavi de cancer. Este primul meu proiect de suflet și de asta mi-am implicat și familia, pe sora și fratele meu, care au spus da imediat. Sperăm să strângem cât mai multe fonduri pentru ca acești copii să poată zâmbi și să aibă o copilărie fericită."
Tricourile sunt vândute pe www.elenagheorghe.ro, toți cei care au participat la realizarea proiectului (graficianul, art-direct-orul, fotograful, stilistii) s-au implicat benevol în proiect și toate încasările vor fi direcționate către Little People, una din cele mai active asociații din România care oferă programe și asistentă psihologică pentru copiii cu boli oncologice.
Întrucât a fost invitată în platou alături de mama și sora sa, cântăreața a povestit o întâmplare din copilărie. Pentru că l-a scăpat din ochi pe Costin, fratele său, pe când acesta avea 4 ani și jumătate, iar acesta a plecat la gârlă cu băieții mai mari, Elena a primit o mamă de bătaie serioasă de la tatăl său.