Pasajul Mihai Bravu, testat de 10 camioane
În faţă este camionul lui Titel, Mihai stă lipit în spatele lui, merge în ritm de melc şi vorbeşte la telefon. Din spate, plictisit, Vasile îl claxonează a lehamite. Sunt doar trei dintre cei 10 şoferi care au testat Pasajul Mihai Bravu în ultimele patru zile.
Maşinile de peste 40 de tone, încărcate ochi, au mers încolonate până în capătul primului pod care compune investiţia de 35 milioane de euro.
Pasajul Mihai Bravu este compus din două pasaje paralele, peste Splaiul Unirii, Râul Dâmboviţa şi intersecţia Prelungirea Şos. Mihai Bravu - Calea Văcăreştilor. Ele vor avea lungimi diferite: unul de 675,4 metri şi celălalt de 687,7 metri şi câte două benzi de circulaţie pe fiecare sens. Între ele, la sol va fi calea de rulare a tramvaiului.
Camioanele au supus pasajul la proba de rezistenţă
Primul pod este gata, iar muncitorii mai fac doar finisaje
După ce a promis că primul pod, cel care asigură circulaţia maşinilor dinspre cartierul Berceni spre centrul oraşului va fi gata în martie 2014, acum Oprescu s-a sucit. Este mulţumit că se va putea circula pe el de la începutul lunii mai. Constructorul a făcut în ultimele zile mai multe probe ale structurii giganticei investiţii. Rezultatele vor fi trimise Inspectoratului de Stat în Construcţii care va da săptămâna viitoare OK-ul pentru deschiderea circulaţiei.
"Am început lucrările şi la cel de-al doilea pod, prin montarea primelor două picioare. Va fi inaugurat în luna martie a anului viitor. Scopul proiectului îl reprezintă decongestionarea traficului din zona intersecţiei şoseaua Mihai Bravu - Splaiul Unirii - calea Văcăreşti şi, nu în ultima instanţă, închiderea inelului principal de circulaţie", a precizat Oprescu la ultima vizită pe şantier.
Neterminarea lucrărilor creează blocaje în trafic
Aşa arată primul pod peste Dâmboviţa de la Mihai Bravu