Ce fotografii să postezi ca să ai o imagine bună pe Facebook

Ultima actualizare:

Studiul întocmit de organizaţia Reputation 24/7 a analizat 18 tipuri de imagini pe care internauţii pe postează pe reţeaua de socializare Facebook. Cercetarea arată că multe dintre ele, în loc să atragă apreciere din partea celor care le văd (după cum au impresia cei care le publică), atrag de fapt reacţii negative, de la ironii până la dispreţ, scrie Adevărul.

Aşa NU

Astfel, dacă aţi postat pe profil poze din vacanţe sau fotografii cu noua voastră maşină, aţi generat impresii negative chiar şi în rândul prietenilor apropiaţi, care au, la rândul lor, conturi de Facebook.

În aceeaşi categorie intră şi imaginile în costum de baie, cele în care apăreţi încruntat sau în care ţineţi un pahar sau o sticlă care conţine o băutură alcoolică în ea.

image

Nici fotografiile provocatoare nu generează reacţii pozitive. Chiar dacă imaginile sunt apreciate din punct de vedere artistic, persoanele care apar în ipostaze mai mult sau mai puţin incitante sunt desconsiderate de majoritatea celor care le privesc.

Nici cei care îşi pun personaje din desene animate la pozele de profil nu sunt bine văzuţi de ceilalţi "prieteni virtuali".

Aşa DA

În schimb, imagini la care oamenii zâmbesc sincer şi care generează reacţii pozitive sunt cele de familie, în care "protagoniştii" sunt însoţiţi de copii sau de la căsătorie. Totodată, fotografiile cu gaşca de prieteni, care nu dau impresia că aţi fost la un dezmăţ, sunt iarăşi bine privite.

image

Specialiştii de la Reputation 24/7 au atras atenţia că, indiferent ce rezultat doriţi să obţineţi prin postarea anumitor fotografii, să publicaţi pe internet imagini în care zâmbiţi. Acestea anihilează o parte din reacţiile negative.

image

Reputaţia virtuală contează

În mediul virtual, sunt suficiente cinci minute şi jumătate de vizionare a unui profil pentru ca privitorul să-şi formeze o părere exactă despre cel la care se uită.

"Prin vizionarea profilului de pe o reţea de socializare a unei persoane, vei afla destul de multe despre ea încât să-şi formezi o opinie - bună sau proastă", potrivit comunicatului Reputation 24/7, citat de publicaţia britanică "The Daily Mail".

Deşi mulţi nu pun prea mare preţ pe reputaţia online, aceasta cântăreşte mult în ochii celui care priveşte, el putând fi o rudă, un simplu cunoscut, un străin sau chiar un angajator care îşi evaluează candidaţii pentru un post liber sau chiar subalternii.

Potrivit rezultatelor studiului, şase din zece persoane judecă oamenii pe care nu îi cunosc faţă în faţă din prisma profilurilor lor de pe reţelele de socializare. Totodată, 40% din oameni îşi formează mai repede o părere generală despre o altă persoană dacă îi vizitează pagina de Facebook, decât dacă o cunosc în persoană.

Fotografiile cu familia, în care apar şi copii, sunt cele care lasă cele mai bune impresii privitorului

image

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Richard și Alejandra Gere, GettyImages (2) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
coltea jpg
truck 2920533 1280 jpg
sectie votare jpg
image png
Prințul Harry, Profimedia (2) jpg
WhatsApp Image 2024 11 21 at 22 31 59 jpeg
23adbb27 d661 4add b171 ecdb61862362 jpeg
podul de piatra baile herculane jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net