Sasha şi Dennis sunt singurii români care vor intra pe teren la Campionatul Mondial din Rusia
La 8 ani, Sasha Pavel spune că pasiunea lui pentru fotbal e deja „o poveste lungă”. Iar pentru Dennis Matei, care are 10 ani, fair play-ul este cel mai important într-un meci de fotbal.
Anul acesta, Sasha și Dennis sunt singurii doi români care vor intra pe teren la Campionatul Mondial de Fotbal, la meciul inaugural care se va disputa între Rusia și Arabia Saudită pe 14 iunie.
Dar cum au ajuns aici cei doi copii? Care e povestea lor?
Player Escort, programul care a devenit o tradiție în cultura McDonald’s la nivel global, și-a desemnat și anul acesta câștigătorii care vor intra pe teren la Campionatul Mondial din Rusia, de mână cu unii dintre cei mai cunoscuți jucători din lume. Fiind un proiect organizat de McDonald’s în parteneriat cu FIFA, Player Escort oferă șansa unora dintre cei mai buni fotbaliști copii din întreaga lume să însoțească pe teren jucători renumiți ai fotbalului internațional în debutul celor mai importante meciuri.
„Player Escort este un proiect foarte important pentru noi, prin care susținem pasiunea copiilor pentru fotbal, dar și principiile unui stil de viață echilibrat și activ. Programele sportive sunt nelipsite din agenda noastră și ne bucurăm să putem susține în fiecare an un număr mare de activități sportive, dedicate copiilor. Suntem o parte importantă a comunității și, de aceea, responsabilitatea de a susține stilul de viață și pasiunile clientilor care trec pragul restaurantelor McDonald’s zi de zi, este cu atât mai importantă”, a declarat Daniel Boaje, Director General Premier Restaurants România
În România, competiţia McDonald’s Player Escort se desfășoară sub forma unui turneu de fotbal şi se adresează echipelor de copii cu vârsta cuprinsă între 8 şi 10 ani. În urma confruntării pe terenul de fotbal, cei mai buni doi jucători au parte de o experienţă unică: își vor ține idolii de mână, deci vor fi motivați să îşi urmeze în continuare pasiunea pentru sport.
Competiţia McDonald’s Player Escort este organizată în parteneriat cu SEG si s-a desfăşurat între 2-4 aprilie 2018, la baza sportivă din complexul Sport Team din Agronomie şi a reunit 32 de echipe, din mai multe oraşe precum Focșani, Bucureşti sau Snagov.
Membrii juriului specializat, printre care se numără legende ale fotbalului românesc precum Ionuț Lupescu și Florin Răducioiu, antrenori de fotbal, dar și reprezentanți ai companiei Premier Restaurants România (McDonald’s), au selectat cei mai buni jucători din întreaga competiție Player Escort.Astfel, Sasha Pavel (8 ani) şi Dennis Matei (10 ani) au fost aleși câștigătorii competiției și vor fi alături de vedetele fotbalului internațional la meciul de deschidere al Campionatului Mondial de Fotbal 2018.
Cu Player Escort se scrie un nou capitol în cariera celor doi viitori mari fotbaliști. Pe 14 iunie ei vor intra pe teren de mână cu unii dintre cei mai renumiți fotbaliști din lume.
„Le doresc celor doi copii Players Escorts, Sasha si Dennis, să se bucure de această experiență, să o trăiască la maxim și să se întoarcă cu o mulțime de amintiri și povești prin care să ambiționeze și să motiveze și alți copii să-și urmeze pasiunile”, a încheiat Daniel Boaje.
În cei peste 20 de ani de activitate, McDonald’s a investit peste 2 milioane de Euro în proiecte sportive şi educaţionale în România, precum: Campionatul de fotbal Player Escort, Olimpiada Liceelor McDonald’s, Cursa Copiilor din cadrul Semimaratonului Internaţional Bucureşti, Campionatul Naţional de Minibaschet, Crosul Ziua Olimpică, Anual, în aceste evenimente sunt implicați peste 10.000 de copii.
Despre McDonald’s în România
Începând cu anul 2016, McDonald’s este parte a companiei Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare a restaurantelor McDonald’s din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania și Malta. Premier Capital plc operează 140 de restaurante în locatii importante, mai mult de jumătate dintre ele având McDrive și numeroase cafenele McCafé. În România, McDonald’s este lider al pieței restaurantelor, cu 71 de restaurante în 21 de oraşe. Până în prezent, compania a investit peste 800 de milioane de lei în România, are 4.500 de angajaţi şi primește zilnic peste 200.000 clienţi. În 2017 a fost desemnat cel mai bun angajator pentru al patrulea an consecutiv, conform AON România.