Cele mai îndrăgite mâncăruri ale copilăriei: Grișul cu lapte și frigănelele
București, 13 octombrie 2014. Cu toții avem momente de nostalgie, în care ne aducem aminte de copilărie, bunici și bunătățile cu care ne răsfățau. În cazul românilor, gustul copilăriei este asociat, preponderent, cu dulciurile făcute în casă, de mâna iscusită a mamei sau a bunicii: grișul și orezul cu lapte, frigănelele și colțunașii.
Cel mai îndrăgit desert al copilăriei, primul menționat la întrebarea ”ce mâncare te duce cu gândul la copilărie?”, este grișul cu lapte. Cremos, aromat, stropit cu dulceață din belșug, nu ai cum să te saturi de el nici când devii părinte. Deloc surprinzător, majoritatea celor care comandă de pe foodpanda.ro susțin că grișul cu lapte este și astăzi felul de mâncare preferat.
Al doilea cel mai îndrăgit fel de mâncare al copilăriei este tot un desert, orezul cu lapte, aromat din belșug cu vanilie și scorțișoară, urmat, pe locul trei în topul mențiunilor, de colțunașii cu brânză și smântână.
Și frigănele, cel mai simplu desert al copilăriei, felia de pâine scăldată în lapte, tăvălită în ou, friptă, presărată cu zahăr și mâncată cu poftă, readuc la viață gustul copilăriei.
Printre mâncărurile sărate și sățioase amintite cu drag de clienții foodpanda se numără salata de vinete, bătută sănătos cu maioneză și asezonată cu ceapă, dar și ciulamaua de pui, cremoasă, ușor acrișoară și servită cu mămăliguță aburindă.
foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu peste 250 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești și Oradea, fiind lider de piață pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mâncare din România.
Despre foodpanda / hellofood
Foodpanda, împreună cu brand-urile afiliate hellofood și Delivery Club, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în peste 40 de țări de pe patru continente. Compania le oferă restaurantelor posibilitatea de a deveni mai vizibile în mediul online și mobil, punându-le la dispoziție tehnologii aflate în permanetă evoluție. Pentru consumatori, grupul foodpanda oferă un mediu online cu un larg spectru gastronomic, din care clienții pot alege utilizând atât platforma online, cât și aplicația mobilă foodpanda.
Pentru mai multe informații despre foodpanda România, vă rugăm să vizitați: http://www.foodpanda.ro/sau http://press.foodpanda.com/.