Ricky Martin a lansat videoclipul «Vida», piesa câștigătoare a SuperSong
Piesa este compusă de Elijah King și produsă de Salaam Remi. Energia, senzualitatea și cultura poporului brazilian, în muzică și fotbal, sunt elemente cheie ale videoclipului "Vida", semnat de Ricky Martin.
Videoclipul piesei "Vida", care a fost filmat pe parcursul a 3 zile în Rio de Janeiro, este regizat de Kátia Lund și Lívia Gama, de la Bossa Nova Films. Pentru figurația videoclipului a fost nevoie de aproximativ 100 de persoane, printre care copii, dansatori, fotomodele, experți în capoeira, dansatori de samba și fotbaliști, ce au fost atent selectionați pentru a evidenția diversitatea fizică și comportamentala, două dintre cele mai pronunțate caracteristici ale brazilienilor.
Videoclipul piesei "Vida" îl prezintă pe Ricky Martin în timp ce încearcă pe plajă câteva mișcări "passinho", dansul specific locuitorilor din Rio, ce derivă din funk. "M-am distrat foarte mult călătorind prin Brazilia. Mă simt onorat să particip în cadrul acestei inițiative globale numită "SuperSong" și să împart cu voi această minunată piesă", a spus Ricky.
"Versurile și ritmurile piesei invită pe oricine să celebreze viața, în cel mai simplu mod: soare, energie și distracție. Este vorba despre o viață în care diferențele sunt apreciate cu ușurintă și bucurie. Acesta este motivul pentru care Ricky și-a dorit un videoclip simplu și fără coregrafii", a adăugat regizorul Katia Lund.
SuperSong este un proiect important Sony ce integrează Sony Corp, Sony Music, Sony Pictures Television, Sony Mobile Communications și Sony/ATV și a fost lansat alături de FIFA, în decembrie 2013. Proiectul a adunat peste 1600 de piese, scrise de artiști aspiranți și de către fani ai fotbalului din peste 29 de țări. Toate piesele au fost foarte bune și au reliefat creativitatea, diversitatea și emoția, elemente comune sportului și muzicii. "Ideea principală a fost să aducem în același loc un artist pop și fani ai muzicii de pretutindeni pentru a crea imnul cupei mondiale de fotbal, folosind totodată și social media. Muzica, fotbalul și sporturile sunt combinația ideală, dar fanii sunt cei care aduc distracția", a mărturisit Alexandre Schiavo, președintele Sony Music Brazilia.