''Ce spun românii"! Emisiunea lui Cabral i-a luat locul lui Cătălin Măruţă, la Pro Tv
''Ce spun românii'', emisiunea-concurs prezentată de Cabral, a debutat luni (27 iulie) la Pro TV. Cabral i-a luat locul lui Cătălin Măruță, deoarece emisiunea "La Măruţă'' a intrat în vacanţă. ''Ce spun românii'' este un game show, ce va fi difuzat de luni până vineri, de la ora 18.00, la Pro Tv.
Emisiunea prezentată de Cabral este o competiție între două familii, care concurează pentru a câștiga premii. În urma unui sondaj realizat anterior, pe un eșantion de 100 de persoane alese aleatoriu, s-au obținut cele mai populare răspunsuri ale unor întrebări gândite special pentru "Ce spun românii".
''Ce spun românii": Competiţie între familii
În fiecare ediţie, câte două familii vor avea de trecut mai multe runde de întrebări, iar fiecare răspuns bun în primele 6 runde aduce puncte care vor fi valorificate în bani. În funcție de runda jucată la ''Ce spun românii", punctele pot fi dublate sau chiar triplate, iar echipa cu cele mai multe puncte va câștiga și se va califica la runda fulger, unde poate câștiga o sumă adițională de bani în doar 45 de secunde.
Runda bonus de la ''Ce spun românii" va fi jucată de doi concurenți ai familiei câștigătoare. În cazul în care cei doi reușesc să obțină minimum 200 de puncte, familia câștigă marele premiu.
Familia învingătoare se califică în show-ul ''Ce spun românii", din următoarea zi, iar dacă aceasta reușește să câștige cinci show-uri consecutive, obține la final premiul special, care constă într-un automobil.
''Ce spun românii". Emisiunea a avut audienţe slabe
Emisiunea ''Ce spun românii" care a debutat luni pe PRO TV în locul emisiunii lui Cătălin Măruţă, fiind un format concurs între familii, nu a înregistrat deloc cele mai bune performanţe. A ocupat doar locul al treilea la nivel naţional şi la oraşe, conform paginademedia.ro.
La nivel naţional, ”Ce spun românii” a fost urmărit de 426.000 de persoane. Audienţa PRO TV pe acest interval a fost la jumătate faţă de cea înregistrată de Antena 1, mai notează sursa citată.
O situaţie asemănătoare s-a înregistrat şi la nivel urban, unde PRO TV a ocupat locul trei, cu o medie de 316.000 de telespectatori pe minut, faţă de peste jumătate de milion de persoane care au privit Antena 1 şi 334.000 pe care i-a adunat Acasă TV.
Un loc mai bun a reuşit Cabral pe targetul comercial. Cu o medie de 182.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, emisiunea ”Ce spun românii” a fost depăşită pe acest interval doar de Antena 1, cu 208.000 de telespectatori.