''Ce spun românii"! Emisiunea lui Cabral i-a luat locul lui Cătălin Măruţă, la Pro Tv

Ultima actualizare:

    Ce spun românii: Emisiunea a înlocuit ''La Măruţă'' de la Pro Tv Foto: ProTV
Ce spun românii: Emisiunea a înlocuit ''La Măruţă'' de la Pro Tv Foto: ProTV

''Ce spun românii'', emisiunea-concurs prezentată de Cabral, a debutat luni (27 iulie) la Pro TV. Cabral i-a luat locul lui Cătălin Măruță, deoarece emisiunea "La Măruţă'' a intrat în vacanţă. ''Ce spun românii'' este un game show, ce va fi difuzat de luni până vineri, de la ora 18.00, la Pro Tv.

Emisiunea prezentată de Cabral este o competiție între două familii, care concurează pentru a câștiga premii. În urma unui sondaj realizat anterior, pe un eșantion de 100 de persoane alese aleatoriu, s-au obținut cele mai populare răspunsuri ale unor întrebări gândite special pentru "Ce spun românii".

''Ce spun românii": Competiţie între familii

În fiecare ediţie, câte două familii vor avea de trecut mai multe runde de întrebări, iar fiecare răspuns bun în primele 6 runde aduce puncte care vor fi valorificate în bani. În funcție de runda jucată la ''Ce spun românii", punctele pot fi dublate sau chiar triplate, iar echipa cu cele mai multe puncte va câștiga și se va califica la runda fulger, unde poate câștiga o sumă adițională de bani în doar 45 de secunde.

Runda bonus de la ''Ce spun românii" va fi jucată de doi concurenți ai familiei câștigătoare. În cazul în care cei doi reușesc să obțină minimum 200 de puncte, familia câștigă marele premiu.

Familia învingătoare se califică în show-ul ''Ce spun românii", din următoarea zi, iar dacă aceasta reușește să câștige cinci show-uri consecutive, obține la final premiul special, care constă într-un automobil.

''Ce spun românii". Emisiunea a avut audienţe slabe

Emisiunea ''Ce spun românii" care a debutat luni pe PRO TV în locul emisiunii lui Cătălin Măruţă, fiind un format concurs între familii, nu a înregistrat deloc cele mai bune performanţe. A ocupat doar locul al treilea la nivel naţional şi la oraşe, conform paginademedia.ro.

La nivel naţional, ”Ce spun românii” a fost urmărit de 426.000 de persoane. Audienţa PRO TV pe acest interval a fost la jumătate faţă de cea înregistrată de Antena 1, mai notează sursa citată.

O situaţie asemănătoare s-a înregistrat şi la nivel urban, unde PRO TV a ocupat locul trei, cu o medie de 316.000 de telespectatori pe minut, faţă de peste jumătate de milion de persoane care au privit Antena 1 şi 334.000 pe care i-a adunat Acasă TV.

Un loc mai bun a reuşit Cabral pe targetul comercial. Cu o medie de 182.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, emisiunea ”Ce spun românii” a fost depăşită pe acest interval doar de Antena 1, cu 208.000 de telespectatori.

Alegeri prezidențiale 2024

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Prințul William la Centerpoints Awards, Profimedia (2) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
gisele bundchen gravida plaja profimedia jpg
banner Analia selis jpg
maia morgenstern colaj facebook jpg
image jpeg
banner Madalin Ionescu png
banner brazi png
banner aurel pădureanu jpg
Banner georgica Cornu
image
actualitate.net
image
actualitate.net