Cine pe cine copiază? Juratele rivale de la X-factor şi Vocea României, cizme identice de 8.000 de euro!
Nimic nu pare să fie scump pentru gusturile extravagante ale Deliei, jurată la X-factor (Antena 1), şi nici ale Loredanei, omoloaga ei de la Vocea Românei (Pro Tv). Cele două vedete au din câte se vede pasiuni comune în materie de vestimentaţie ieşită din tipare, dar şi pentru încălţăminte, pentru care scot din portofel o avere. Iulia Albu a remarcat recent că solistele au apărut cu acelaşi model de cizme, strălucitoare, bătute în sute de pietricele, semnate de o casă celebră de modă, care ajung la preţul exorbitant de 8.000 de euro.
Apariţiile tv, concertele şi evenimentele private sunt adevărate provocări pentru cele mai în vogă artiste de la noi. Delia şi Loredana sunt la concurenţă serioasă atât pe micile ecrane, cât şi pe scenă. Ambele ascultă cu stricteţe de sfaturile stiliştilor, iar când apar în faţa publicului adoptă ţinute extravagante de mii de euro. Iulia Albu, fashion-criticul, care nu scapă din ochi vedetele, a observat că cele două artiste au ceva în comun, dincolo de pasiunea pentru muzică. Din câte se vede cu ochiul liber, ele împărtăşesc şi aceleaşi gusturi la capitolul modă.
Nu ştim care pe care a copiat, dar cert este că ambele soliste s-au încălţat cu acelaşi model de cizme. Este vorba despre o pereche, bătută în sute de pietricele, semnate de Yves Sant Laurent, şi care costă nu mai puţin de 8.000 de euro. Delia a publicat imagini cu ea strălucind din cap până în picioare de la filmările unui videoclip, iar Loredana deja şi-a scos noile achiziţii în lume, "orbindu-i" pe spectatorii de la Sala Palatului, în timpul unui spectacol de zile mari, unde s-a dus încălţată astfel.
Nu este prima dată când se întâmplă ca Loredana şi Delia să aibă aceleaşi gusturi. Jurata de la X-factor a purtat în timpul concertului de la Teatrul Naţional, din decembrie 2016, haine şi accesorii, care seamănă izbitor cu cele ale Loredanei, artista renumită ani la rând pentru vestimentaţiile sale spectaculoase şi pentru faptul că este un adevarat trend setter în România. Să fi fost doar o coincidenţă?