Cum a pus Mihaela Rădulescu mâna pe reclama la Gerovital
La 48 de ani, după mai bine de două decenii de carieră în televiziune, Mihaela Rădulescu s-a cocoțat bine pe culmile succesului și se simte bine acolo.
În fiecare vineri o vedem jurat la “Românii au talent”, anul trecut a fost gazda show-ului “Uite cine dansează”, tot la PRO TV, iar în paralel prezintă tot felul de evenimente și participă la petrecerile din lumea bună de la Monaco și de la București. Vizibilitatea, dar și felul în care arată, i-au adus recent un contract gras cu o celebră companie de cosmetice, care produce nemuritoarele creme Gerovital. Pe Instagram, Mihaela a pus o fotografie de la o ședință foto, anunțând colaborarea, în anul centenarului Marii Uniri: “Unirea la Feminin ! - o campanie Gerovital”, a scris Mihaela, care radiază, în poză, într-o rochie care pocnește pe formele ei sexy.
Diva de la Monaco merită cu prisosință acest contract, căci de-a lungul anilor a semnalat de denumărate ori că folosește respectivele produse. Ba, mai mult, a scris că și prietenele ei, bogătașele de la Monte Carlo, o bat mereu la cap să le aducă din România gama cu care au crescut și bunicile noastre. Anul trecut, Mihaela a și pus pe Instagram o fotografie cu produsele ei de îngrijire, printre care se regăsesc și creme scumpe, de sute de euro, dar și flaconul cu crema autohtonă. Iată că toate aceste semnale au fost de bun augur și au dus către parafarea acestui contract.
Paula Seling, Ramona Bădescu și Iulia Vântur au promovat și ele cremele respective, de-a lugul timpului.