Fenomenul «Înoată Cheluțu». Ce gest a făcut Dorian Popa pentru câinele său, devenit superstar pe YouTube
Dorian Popa, care de curând a ajuns la 2 milioane de urmăritori pe Instagram, a dat iar o bombă pe YouTube, care s-a rostogolit cu viteză și a intrat deja în limbajul copiilor și al adolescenților. "Înoată, Cheluțu!" a egalat celebrele apelative "Hâtz" și "Jhonule", iar videoclipul, în care solistul își îndeamnă cățelul să înoate în piscină, a strâns peste 1 milion de vizualizări. Viața de star pentru bulldogul francez Cheluțu este abia la început: are deja prosoape personalizate, care se vând cu 79,99 lei bucata, iar stăpânul lui îi va face și un videoclip special.
Nici prin gând nu îi trecea lui Dorian Popa (32 de ani), în luna mai, când încă își amenaja vila din Domnești, că propriul câine îi va face concurență serioasă la capitolul celebritate. Iată ce ne declara despre Cheluțu, bulldogul francez care a devenit un fenomen pe YouTube. "Curtea vilei va fi pavată și cu piatră albă adusă din Grecia, pentru că vrem să aducem și cățelul. Nu știu dacă știți, dar avem și un buldog francez, Chelu, care a stat multă vreme la părinții Claudiei (n.r. iubita lui Dorian), că să aibă spațiu de joacă. Mulți știu doar cele două pisici, nu și cățelul. O să aibă și el loc de joacă", a povestit Dorian Popa, în exclusivitate pentru Click!
Peste un milion de oameni s-au uitat cum «Înoată Cheluțu»
De atunci au trecut doar 3 luni, iar Cheluțu este la fel de cunoscut ca și stăpânul său. De fapt, a fost de ajuns un singur videoclip pe care Dorian l-a făcut pentru vlogul lui, în care ne arată cum îi dă lecții de înot buldogului, pentru ca patrupedul să devină vedetă. «Înoată Cheluțu, înoată!» este, de fapt, îndemnul prin care Dorian își încuraja cîinele să prindă curaj în apă.
Mai nou, Dorian a decis nu numai să-i facă lui Cheluțu o melodie cu versuri inspirate din realitate, dar dorește să-i filmeze și un videoclip, iar filmările vor avea loc chiar zilele acestea. Deja au apărut câteva variante ale piesei și un remix, iar una dintre ele are peste un milion de vizualizări deja pe Youtube.
Mai mult, fanii lui Cheluțu pot cumpăra deja prosoape și tricouri personalizate, cu chipul cățelului, din magazinul online al lui Dorian Popa. Costă 79,99 lei și sunt foarte simpatice.
Cum s-au născut "Hâtz" și "Jhonule"
Am vrut să ştim de unde i-a venit ideea celor două expresii, viralizate deja, și iată ce ne-a spus solistul. „În urma unor discuții foarte lungi cu «fratele» meu, Dan Capatos, am ajuns la concluzia că, de fapt, «Hatz» e o interjecţie foarte veche, care probabil în mintea mea s-a distorsionat un pic și a ajuns «Hâtz». «Hâtz» s-a dovedit a fi o interjecţie care exprimă fericire, pozitivitate, bucurie și tot ce trebuie. «Jhonule» e o vorba veche, asta am spus-o de când am adoptat-o. E de pe vremea lui Connect-R, am auzit-o la el când a făcut un spot publicitar pentru Radio Zu, în care spunea «John, nu e TV, e ZU TV». Aşa s-a născut «Hâtz, Jhonule».
Citește și:
Dorian Popa şi-a deschis magazin de haine. Cât te costă o ținută completă