Smiley, o nouă premieră: pe urmele lui Lady Gaga
Smiley este primul artist din România care primeşte din partea musical.ly, aplicaţia-fenomen cu peste 200 de milioane de utilizatori în întreagă lume, o campanie exclusivă pentru utilizatorii din România şi întreagă Europa Centrală.
Astfel că musical.ly, aplicaţia care este numărul 1 în peste 25 de ţări ale lumii, printre care SUA, Marea Britanie şi Germania, l-a ales pe Smiley pentru campanie exclusivă după ce a mai făcut campanii similare pentru Selena Gomez, Shakira, Lady Gaga, Flo Rida, Bruno Mars sau Nicki Minaj. Timp de trei zile, din 26 până-n 28 mai, musical.ly va pune la dispoziţia utilizatorilor săi hashtag-ul #DanceWithSmiley, va menţine un pasaj din piesa “Domnu’ Smiley” pe primul loc în recomandările de piese din România şi din toate ţările din Europa Centrală și va încuraja utilizatorii de musical.ly să creeze video-uri pe piesa lui Smiley. "Este foarte cool aplicaţia, toată lumea de la HaHaHa Production se distrează cu ea. Am văzut campania pe care musical.ly a făcut-o cu Bruno Marş şi sunt bucuros că facem şi noi asta, cu piesa Domnu’ Smiley, sub hashtag-ul #DanceWithSmiley. Sper să se distreze cât mai multă lume cu refrenul meu", a declarat cu entuziasm Smiley.