Tehnosexualul– jumătate om, jumătate tehnologie
Într-o eră în care aproape toată lumea îşi trăieşte viaţa după reguli dictate de tehnologie, în care o persoană are două vieţi (una reală şi una virtuală), au luat naştere şi „specimenele" unei epoci supratehnologizate.
Metrosexualii sau narcisiştii au evoluat şi astfel au luat naştere tehnosexualii, care sunt rezultatul răspândirii platformelor sociale, dar care nu au uitat că imaginea de sine trebuie să atragă atenţia în mod excesiv.
Termenul de „tehnosexual" a fost brevetat de Calvin Klein şi reprezintă prima generaţie de „gadget freeks" (ciudaţii gadgeturilor - n.r.).
Potrivit lui Lori Singer, vicepreşedintele de marketing de la Calvin Klein, citat de presa internaţională, „tehnosexualii sunt generaţia tânără, care se caracterizează mai degrabă prin intermediul mediilor de comunicare folosite decât prin trendurile din muzică sau modă pe care le-au urmat."