Cum se asfaltează în România. Muncitorii repară DN 17 în Suceava pe noroi
Ciudățenia fost observată într-o zonă a DN 17 unde se execută lucrări de modernizare a drumului de mai multe luni de zile și unde traficul se derulează pe un singur sens, prin intermediul semafoarelor. Muncitorii firmei care se ocupă de această lucrare au demarat procedurile de asfaltare a drumului, pe sensul de venire spre municipiul Suceava, scriu jurnaliștii de la monitorulsv.ro.
Metodă șocantă de asfaltare pe DN 17 în Suceava
Asfaltarea se face direct pe un strat de noroi cu o grosime de 10-15 centimetri, adică acolo unde gradul de compactare este aproape inexistent. Oamenii care coordonează lucrarea în teren nu au părut conștienți de greșelile făcute, au declarat pentru sursa citată că asfaltarea este provizorie și că dacă va fi cazul vor reface operațiunea. Ei spun că lucrările sunt grăbite pentru a debloca tragicul pe ambele benzi, DN 17 fiind foarte circulat. Totuși nimeni nu părea afectat de calitatea asfaltării și de condițiile în care se executa modernizarea drumului. Chiar și în timplu asfaltării, camionele de mare tonaj cu asfalt patinau pur și simplu pentru a putea ieși din zona de noroi după ce descărcau încărcătura. Pentru a ajunge pe asfaltul de pe celălalt sens de mers, camioanele treceau peste asfaltul proaspăt turnat și astfel totul devine o muncă în zadar.
Ce spun localnicii care au urmărit cum se toarnă asfaltul pe noroi
”Acolo unde asfaltul era turnat și ”compactat” crăpăturile sunt ca pe un câmp pe timp de secetă, iar bucățile de asfalt dansează efectiv sub pașii unui om. Iar toate aceste lucrări se derulează de câteva zile la o temperaturi foarte mici”, spune Nea Titel, de loc din Ilișești.
Citiți și
Aţi uitat să mai faceţi şi ieşirile de pe autostradă?
Asfaltări pe ploaie la Focşani! Reporter îmbrâncit de un inginer - VIDEO