Piaţa cazărilor din România trece la ”nivelul următor”
Vrei să-ţi petreci vacanţa într-un loc inedit şi nu te poţi decide dacă să alegi o colibă în copaci, un camping pe malul lacului, o casă cu pereţii făcuţi din farfurii tradiţionale sau apartamentul luxos al unui vechi castel de cinci stele... Ori poate te răzgândeşti şi optezi pentru un hotel cu servicii foarte bune... Acesta este doar unul dintre miile de motive pentru care era nevoie de noul HelloRomania.eu.
Un nou produs de elită al echipei Christin Tour
Christian Tour, cel mai mare turoperator de chartere din piaţă autohtonă, lansează HelloRomania.eu, cel mai nou portal de rezervări online pentru cazări. Cuvintele cheie ale acestui concept sută la sută românesc sunt: disponibilitate în timp real, confirmare pe loc, rezervări sigure, preţuri preferenţiale. Practic, în doar câteva minute, un turist poate rezerva, din orice colţ al lumii, o camera la o structură de cazare din România, cu garantarea ei de ambele părţi.
"Ne dorim ca turiştii îndrăgostiţi de România să îşi concentreze timpul pentru a descoperi cele mai fascinante locuri din ţara noastră. Platforma HelloRomania.eu îi va ajuta să găsească rapid cele mai bune variante de cazare, iar MementoBus.com, platforma noastră de transport turistic, le oferă cele mai avantajoase soluţii de deplasare în plan local", spune Cristian Pandel, Chairman of the Board Christian Tour.
150.000 de nopţi de cazare până la sfârşitul anului
În momentul de faţă, HelloRomania.eu este un proiect unicat, care îşi propune să dezvolte continuu şi intens turismul românesc. Noua platformă are un slogan provocator, ”Suflet românesc”, şi o echipă de profesionişti cu experienţă în hotelărie şi în marketingul online. În spatele acestora se află zeci de specialişti în programare, dezvoltare şi suport tehnic, ceea ce a permis portalului să acopere deja 80% din piaţa de cazare din România. Conform estimărilor, până la sfârşitul anului vor fi integrate peste 2000 de unităţi de cazare, vor fi efectuate aproximativ 150.000 de nopţi de cazare şi suma derulată cu ajutorul site-ului va atinge o cifra de peste 10.000.000 lei.
O mare parte din cazările din România sunt deja integrate în site. Dincolo de destinaţiile foarte cunoscute ale ţării, în momentul de faţă deja sunt integrate cazări în destinaţii inedite din Maramureş, Curtea de Argeş, Vidraru, Delta Dunării sau zonele balneo mai puţin accesate.
Preţuri competitive, de la 29 ron pe noapte de persoană
"Suntem într-o permanentă căutare de structuri de cazare interesante. Oferim, de exemplu, nopţi de cazare în herghelii, pe pontoane plutitoare din Delta Dunării sau în campinguri, cum ar fi cel de la Vidra. Unul dintre produsele cu care ne mândrim este Casa cu farfurii de la Sinaia, unde o noapte de cazare costă de la 350 de lei/camera", spune Andra Constantin, Business Development Manager la HelloRomania.eu.
Adresându-se tuturor categoriilor de public cu acces la internet, HelloRomania.eu oferă preţuri competitive, ce pornesc de la 59 de lei/noapte/camera. În paralel, echipa dezvoltă o platformă de servicii opţionale, adiacente cazării, pentru excursii, tururi de oraş, rezervări la muzee, evenimente, închirieri de biciclete, intrare în parcuri de distracţii etc, dar şi o platforma tip Experience, în care toţi cei implicaţi în domeniul turismului îşi pot scrie poveştile, recomandările, experienţele etc.
Memento Group este cel mai mare grup turistic integrat, prezent pe piaţa din România încă din anul 1997.
Sub umbrela Memento Group se găsesc o serie de business-uri cu specific în industria turismului, având experienţă îndelungată pe pieţele locale europene, dar şi multe planuri frumoase de viitor.
Memento Group operează în cinci divizii principale:
- Christian Tour – cea mai mare agenţie de turism din România cu peste 40 de agenţii proprii în toată ţara şi prezenţă proprie pe alte 4 pieţe importante de turism ale Europei – Polonia, Ungaria, Serbia şi Republica Moldova. În anul 2016 a înregistrat o cifră de afaceri de peste 70 de milioane de euro, cifră care o clasează pe primul loc în topul agenţiilor de turism din România, cu o creştere de peste 20% faţă de anul precedent.
- MementoBUS este compania de transport turistic a grupului ce asigura atât serviciile specifice de transport, cât şi flota aferentă desfăşurării programelor turistice. MementoBUS este astăzi o platforma amplă ce integrează şi promovează servicii de transport atât proprii cât şi prin reţeaua de parteneri, pe teritoriul României şi Internaţional. În prezent avem peste 1 milion de călători fericiţi, peste 45 de agenţii proprii şi peste 1500 de agenţii revânzătoare şi un trafic online lunar de 4 milioane de vizitatori unici. Sistemul este similar politicii tarifare practicate de companiile de transport aerian low cost, iar costul unui bilet porneşte de la 1 euro.
- iMemento reprezintă divizia de tehnologie a Memento Group şi îşi propune să aducă pe piaţa de profil, soluţii tehnologice avansate pentru toate domeniile de activitate din industria turismului.
- Memento Holidays înglobează activitatea de tour-operare şi incoming, implicit şi agenţiile partenere sau proprii din destinaţiile turistice operate.
- Memento Hotels reprezintă segmentul de hoteluri al grupului, care are deja 3 unităţi hoteliere în portofoliu pe care operează începând cu anul 2015.