Toate tranzacțiile cu cardul din weekend de la ING au fost dublate. Care a fost explicația băncii
Banca ING a întâmpinat câteva probleme în weekend, deoarece toate tranzacțiile care au fost făcute cu cardul, au fost procesate de două ori. Multe persoane care au cont bancar la ING au constatat că aveau mai puțini bani pe card.
Reprezentanții ING nu au oferit prea multe informații sau vreun punct de vedere oficial cu privire la erorile petrecute la conturile bancare. Cu toate astea, pagina de Facebook a băncii a publicat un mesaj prin care au mărturisit că lucrează la remedierea problemei.
„O parte dintre clienții ING au putut vedea astăzi tranzacții dublate în extrasul lor de cont. Cauza vine dintr-o eroare operațională, în care unele fișiere de plată decontate astăzi au fost procesate de două ori. Eroarea nu a afectat în niciun fel alte servicii și sisteme ING. Lucrăm cu prioritate la remedierea incidentului și vă asigurăm că toate erorile vor fi corectate până la finalul zilei. Ne pare sincer rău pentru neplăcerile create și vrem să știți că suntem la curent cu toate sesizările voastre”, a fost mesajul publicat de ei.