Produsul românesc care se extinde în străinătate! De ce trage tare să aibă succes în diaspora!
Zonga e un serviciu local de music streaming. La câțiva ani de la lansare, e anunțată extinderea internațională și asta ar putea însemna că poziția pe piața din România e dificilă.
Serviciul Zonga a împlinit cinci ani, dar nu a trecut niciodată în mainstream. Aplicația e disponibilă atât pe web, cât și pe Android sau iPhone, iar în acești ani de existență a văzut venirea Apple Music, extinderea Deezer și, mai nou, iminenta (deși neoficiala și încă incerta) lansare a Spotify.
Oficial, Zonga susține că este “aplicația românească de muzică nr. 1 din România”, ceea ce evident, fiind și singura. Pentru diaspora, serviciul pregătește peste 50.000 de melodii, adică aproximativ 4.000 de ore de muzică 100% românească. Totodată, a creat o hartă pe care vezi unde sunt români care ascultă. N-am găsit decât unul, dar serviciul ar fi ajuns în Europa, America de Nord, Asia și Africa, în orașe ca Bagdad, Dublin, Londra și Aarhus, notează Playtech.ro.
Românii din diaspora care vor să încerce Zonga pot opta pentru mai multe variante de abonamente, cum ar fi cel gratuit, adică reclame, sau “Dor de casă”, care costă trei euro pe lună. Dacă plătești, poți descărca muzica offline. Și da, anunțul de extindere vine pe 1 decembrie, pentru că este o pârghie bună de promovare ziua națională.