Au trecut 21 de zile. N-aţi făcut mai nimic!

Ultima actualizare:

    Splaiul Unirii. Şoseaua a devenit un punct  periculos pe harta oraşului.  În ultimii 20 de ani,  gardurile de pe malurile  râului au fost furateFoto: Dorin Constanda/ Sever Gheorghe/ bucurestifm.ro
Splaiul Unirii. Şoseaua a devenit un punct periculos pe harta oraşului. În ultimii 20 de ani, gardurile de pe malurile râului au fost furateFoto: Dorin Constanda/ Sever Gheorghe/ bucurestifm.ro

Şoseaua ucigaşă mai vrea o victimă. Poate atunci, Splaiul Unirii va deveni ceea ce toţi şoferii care o tranzitează îşi doresc de mult: o arteră sigură, dotată cu parapeţi din beton. Click! a identificat şi alte capcane în oraş, ignorate de autorităţi de-a lungul anilor.

Reprezentanţii Administraţiei Străzilor bat pasul pe loc în rezolvarea unei probleme grave în traficul bucureştean. Splaiul Unirii, şoseaua care de ani buni e pericol public pentru cei care o folosesc ca să iasă sau  ca să intre în Capitală, nu are nici acum parapeţi de protecţie. Angajaţii instituţiei subordonate Municipalităţii spun că procedura de achiziţionare a bordurilor din beton sunt în desfăşurare şi nu ştiu cât timp va mai dura până când traficul se va desfăşura în condiţii de siguranţă. În prima săptămână din luna martie, aceştia au montat nişte limitatoare de viteză, din 800 în 800 de metri, conform avizului Comisiei Tehnice de Circulaţie. Însă, poliţiştii spun că nu doar autorităţile sunt responsabile pentru tragediile produse pe acest drum, ci şi şoferii.


    Foto: Dorin Constanda/ Sever Gheorghe/ bucurestifm.ro
Foto: Dorin Constanda/ Sever Gheorghe/ bucurestifm.ro

Ei sunt adesea prinşi cu viteze mult peste limită (până la 130 km/h) pe sectorul de drum cuprins între târgul auto din Vitan şi ieşirea din Capitală, deşi limita e de 60 km/h. În alte locuri din oraş nu trebuie să calci prea tare acceleraţia pentru a fi rănit sau pentru a-ţi pierde viaţa. Pe Bd. Nicolae Grigorescu, în zona şantierului străpungerii Grigorescu-Splai Dudescu, te poţi răsturna oricând în şanţ cu maşina din cauza proastei semnalizări a lucrărilor. Podul rutier peste Lacul Floreasca, de pe şoseaua cu acelaşi nume, are o victimă la activ şi nenumărate autoturisme distruse. În 23 noiembrie 2011, un bărbat de 36 de ani şi-a pierdut viaţa înecat în apa rece a lacului, după un plonjon de la circa zece metri. Maşina pe care o conducea a distrus parapeţii de protecţie de pe şosea şi gardul podului şi s-a scufundat. De atunci, nimeni nu a luat măsuri de securizare a pasajului.

Au plonjat în Dâmboviţa şi au murit

Pe 26 februarie, o tânără de 26 de ani şi-a pierdut viaţa după ce a pierdut controlul maşinii sale pe Splaiul Unirii, la ieşirea din Capitală. În urma plonjonului în râul Dâmboviţa, femeia a decedat, cel mai probabil înecată. Paramedicii SMURD au scos-o din Dacia ei roşie, devenită sicriu pe roţi, fără suflare.Doar o zi mai târziu, pe 27 februarie, o întreagă familie a suferit o dramă de nedescris. Pe aceeaşi arteră, însă pe sensul de intrare în oraş, autoturismul BMW în care se aflau a părăsit şoseaua şi a ajuns în Dâmboviţa. Două persoane, mamă şi fiu, au fost salvate din apele reci ale râului de un tânăr care se afla în zonă. Capul familiei a fost scos fără semne vitale din maşină răsturnată.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Richard și Alejandra Gere, GettyImages (2) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Starship shutterstock jpg
centrala jpeg
churches lalibela  jpg
manastirea Ghighiu  jpeg
Pensionari discută cu reprezentanții presei și oficialii Caselor de Pensii de care aparțin privind recalcularea pensiei, în București. FOTO Inquam Photos / Octav Ganea
stat bloc romania jpg
centrala termica de apartament instalator shutterstock 2373202799 jpg
vant puternic distrugeri jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net