Ce veste bună! Returnarea produselor nu mai depinde de ambalaje

Ultima actualizare:

    De la începutul lunii noiembrie, retailerii nu mai au dreptul să ceară clienţilor să păstreze ambalajele produselor pe care le achiziţionează
De la începutul lunii noiembrie, retailerii nu mai au dreptul să ceară clienţilor să păstreze ambalajele produselor pe care le achiziţionează

Eşti nemulţumită de un produs pe care l-ai cumpărat şi vrei să-l returnezi? Ai rupt eticheta sau ai aruncat ambalajul? Nicio problemă, de la începutul lunii noiembrie, retailerii nu mai au dreptul să ceară clienţilor să păstreze ambalajele produselor pe care le achiziţionează.

Un act normativ recent intrat în vigoare interzice comercianţilor să mai condiţioneze returnarea produselor de modul în care clienţii păstrează ambalajele, scrie România Tv.

Mai mult, chiar şi etichetele agăţate direct de produs sau ataşate acestuia sunt considerate ambalaje, potrivit noii legi.

Agenţii economici care nu respectă această prevedere riscă amenzi cuprinse între 15.000 şi 25.000 de lei.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Richard Gere și Julia Roberts în Pretty Woman, Profimedia (1) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
image png
image png
venice 2855264 1280 jpg
cozi ceausescu jpg
orasul 5 min danemarca  jpg
Produse Lidl pe raft - magazin FOTO Shutterstock
Parlamentul European si Iohannis   sala goala FOTO Radu Eremia jpg
oala presiune jpeg
image
actualitate.net
image
actualitate.net