Renault Fluence elegant, dar «puturos»

Ultima actualizare:

    La volanul acestei maşini  te simţi excelent, confortul  fiind punctul forte al modelului.  De aceea, Fluence “a prins” un loc  în competiţia ce va desemna  maşina anului 2011
La volanul acestei maşini te simţi excelent, confortul fiind punctul forte al modelului. De aceea, Fluence “a prins” un loc în competiţia ce va desemna maşina anului 2011

Acest urmaş al lui Megane Sedan, Fluence, are un interior extrem de generos, atât ca spaţiu, cât şi ca design, finisaje şi dotări. Versiunea testată de mine este una de top, după cum se poate vedea în caseta tehnică. Cu toate acestea, nu am fost "orbită" de luxul oferit...

Vezi şi:

Hyundai ix 35, «mare şi tare»

Ford vrea să renunţe şi la Mazda

Iată noul VW Eos, cea mai populară decapotabilă din România - FOTO

Duster-ul rusesc va avea navigaţie şi 140 CP

Cea mai mare dezamăgire trăită la volanul lui Fluence este legată de lipsa de dinamism.

De aceea nu m-a "orbit" luxul şi aveam alte aşteptări de la model. Cu motorul de 1,997 cmc şi cei 140 CP furnizaţi, Fluence-ul ar fi putut mai mult. Nici când am călcat pedala de acceleraţie la maximum nu am avut satisfacţia că mă aflu, până la urmă, într-un model "super-dotat".

Designul e unul distins

simeon stalpnicul png

Datele oferite pe hârtie, potrivit cărora Fluence atinge 100km/h în 10.4 secunde, sunt exagerate. Oricum, cine va cumpăra un Renalut Fluence 2.0 cu o cutie de viteze automată nu va fi atât de interesat de performanţele de raliu, ci de confort. Iar la acest capitol Fluence-ul impresionează.

Este o maşină de familie - căci oferă un habitaclu generos -, dar poate fi agreată şi de segmentul business - datorită design-ului şi a dotărilor versiunii de top.

Sistemul de navigaţie e uşor de folosit datorită telecomenzii

simeon stalpnicul png

Dar dacă vorbim despre consumul de combustibil, din păcate veştile nu sunt în ton cu vremurile de criză financiară pe care le trăim. Astfel, în drive-test-ul făcut, Fluence a consumat în oraş peste 16 litri la suta de kilometri, adică mult mai mult decât era anunţat de către producător şi mult mai mult decât "surorile" ei din clasa compactă.

Portbagajul e suficient de încăpător pentru bagajele unei familii

simeon stalpnicul png

Pe bancheta din spate,pasagerii stau foarte comod

simeon stalpnicul png

Motor: 4 cilindri, benzină

Putere maximă: 140 CP

Cutie de viteze: automată (CVT) 6 trepte

 Greutate: 1.288 kg

Volum portbagaj: 530 litri

Consum (urban/extra/mixt): 10,5/6,2/7,7 (litri/100km)

Lăţime: 1.809 mm

Lungime: 4.618 mm

 Înălţime:  1.484 mm

Preţ: 16.300 euro (cu taxe)

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Richard și Alejandra Gere, GettyImages (2) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
cumparaturi supermarket alimente  shopping (2) jpeg
Ziua a doua a congresului PPE la Romexpo, în București. FOTO Inquam Photos / Octav Ganea
branza branzeturi istock jpg
simion lasconi podcast micutzu jpg
diabet jpg
liviu dragnea 8 JPG
varza murata 505587 webp
bunt erleuchtet chinas jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net