6 sfaturi pentru a evita indigestia ┼či balonarea

2 iunie 2014
image
Evită afecţiunile digestive consumând multe probiotice

Ai des senza┼úia de disconfort gastric, suferi de indigestie ┼či balonare? S-ar putea ca anumite obiceiuri pe care le ai s─â fie vinovate! Iat─â mai jos c├óteva sfaturi care ├«┼úi vor prinde foarte bine dac─â vrei s─â-┼úi p─âstrezi s─ân─âtatea sistemului digestiv.

1. Mestec─â bine alimenteleDe multe ori, m├ónc─âm pe fug─â ┼či, pentru c─â ne gr─âbim, nu mestec─âm alimentele corect ┼či c├ót trebuie. Mul┼úi dintre noi iau masa ├«n picioare sau m─ân├ónc─â pe strad─â. Acest lucru duce la indigestii ┼či balonare. Recomandat este s─â m├ónc─âm ├«n lini┼čte, a┼čeaza┼úi la mas─â ┼či s─â mestec─âm foarte bine alimentele. ├Än acest fel, ele vor fi mai bine digerate ┼či nu vom risca s─â facem indigestie.

2. Consum─â probiotice Probioticele ajut─â la p─âstrarea s─ân─ât─â┼úii tractului digestiv, reduc├ónd indigestiile, balonarea ┼či flatulen┼úa. Este foarte important ca organismul nostru s─â func┼úioneze perfect pentru a putea digera m├óncarea consumat─â ┼či pentru a putea extrage din alimente vitaminele, mineralele ┼či elementele nutritive. Probioticele sunt obligatorii ├«ntr-o diet─â echilibrat─â ┼či s─ân─âtoas─â. Consum─â c├ót mai multe lactate!

3. Aten┼úie la intoleran┼úa la lactoz─â ┼či glutenFoarte multe persoane au dezvoltat intoleran┼ú─â la lactoz─â ┼či gluten, ├«ns─â habar nu au despre aceast─â afec┼úiune de care sufer─â. ├Än cazul ├«n care nu te sim┼úi confortabil dup─â ce iei masa, iar senza┼úia persist─â timp ├«ndelungat, ar trebui s─â faci un control medical. S-ar putea s─â ai intoleran┼ú─â la lactoz─â ┼či gluten. Odat─â ce ┼čtii acest lucru, vei putea evita alimentele care ├«┼úi fac r─âu.

4. Opteaz─â pentru alimente bogate ├«n fibreFibrele men┼úin sistemul digestiv s─ân─âtos, iar acesta poate func┼úiona normal. Le g─âse┼čti ├«n cantit─â┼úi mari ├«n cereale dar ┼či legume verzi.

5. Aten┼úie la ├«ndulcitorii artificiali ├Ändulcitorii artificiali sunt printre primii vinova┼úi atunci c├ónd vorbim despre balonare. Ei se reg─âsesc ├«n foarte multe dulciuri pe care le cump─âr─âm din magazine dar sunt ┼či cea mai mare p─âc─âleal─â. Astfel, cump─âr─ârm dulciuri care nu con┼úin zah─âr, ├«ns─â ├«ndulcitorii sunt la fel de nocivi pentru s─ân─âtate. Ace┼čtia se diger─â foarte greu ┼či sunt principalii vinova┼úi de apari┼úia senza┼úiei de balonare.

6. Nu bea ├«n timpul meselor Exper┼úii ├«n nutri┼úie ne sf─âtuiesc s─â nu bem ap─â sau alte lichide cu 20 de minute ├«nainte sau dup─â ce lu─âm masa. Apa dilueaz─â acidul gastric care ajut─â la digerarea m├ónc─ârurilor ┼či, astfel, alimentele consumate stau mai mult timp ├«n stomac ┼či fermenteaz─â. De aici, senza┼úia de balonare ┼či disconfort gastric.

kate profimedia 0692807495 jpg
Gabi B─âd─âl─âu jpeg
2vancea botez jpg
1alexandra stan mihai morar png
cub jojo admin gif
Victoria Beckham (4) jpg
image
adevarul.ro
image
adevarul.ro
femeie care numara bani jpeg
calendar ortodox 2021 22 mai sfantul mucenic vasilisc png
variola
1 olena zelenska prima doamna a ucrainei jpg sotia lui volodimir zelenski razboi in ucraina copii 6 jpg jpeg
ambulanta
regina elisabeta (2) jpg