Alimente care-ți redau vitalitatea

simeon stalpnicul png
Mănâncă un ou la micul dejun, de preferat fiert sau poşat.www.clicksanatate.ro

După mai multe zile libere, e posibil să ai o stare de spirit proastă. Include aceste alimente în meniu pentru a-ți recăpăta entuziasmul, pentru îmbunătățirea concentrării și a memoriei!

Ca să ai energie și voie bună ai nevoie de magneziu, fier, calciu, vitamine (A, complexul B, inclusiv acid folic, D, E) și acizi grași Omega-3. Uite din ce le poți procura!

Un ou la micul dejun

Oul este un aliment complet. Fierbe unul la masa de dimineață! Îți iei din el acid folic care asigură o bună activitate a creierului și vitamina B12 care joacă un rol important în buna funcționare a celulelor nervoase. Are și vitamina D care te ține departe de stările depresive.

Nuci, la gustări

Ia la serviciu câteva nuci pentru a le mânca între mesele principale de peste zi! Mențin sațietatea și-ți iau gândul de la dulciuri rafinate. Conțin iod, cu efect benefic pentru vasele de sânge de la nivelul creierului, acizi grași Omega-3 care alungă depresia și asigură buna funcținare a creierului. Iodul influențează în mod pozitiv tiroida, ferindu-te de letargie, depresie, îngășare cauzate de hipotiroidism sau tiroidă „leneșă”.

Află pe Clicksanatate.ro ce alte alimente te ajută să ai mai multă energie!

Cum să-ți îngrijești corect picioarele

Ce ar trebui să conțină masca pentru un păr frumos?

cub silvia chifiriuc png
Mama copilului mort în Găești 3 jpg
cub maurice munteanu razvan ciobanu png
cub casă stela popescu png
cub loredana groza png
Lindsay Marsh a spus că se simte umilită jpg
cub regina elisabeta doliu (1) png
cub adela popescu png
 Nikolai Valuev FOTO EPA-EFE
Razboi Rusia Ucraina FOTO Shutterstock jpg
image
image
image
image
elevi scoala inquam jpeg
BeFunky collage (13) jpg
cub regina elisabeta doliu (1) png
acoperamantul maicii domnului foto stefan cojocariu jpeg
arsenie boca icoana jpeg
colaj   manea  vietnam  captura video jpg