Aşa ţii glicemia sub control!

glicemie jpeg
Consumă fructele pe post de gustare, iar pentru cină alege alimentele bogate în proteineclicksanatate.ro

Dacă ai probleme cu glicemia, nu trebuie să recurgi neapărat la pastile. Este de ajuns să adopţi unele măsuri şi să mănânci alimente care nu-ţi fac rău şi la orele potrivite, astfel încât să previi neplăcerile provocate de creşterea cantităţii de zahăr din sânge.

Cu un program de viaţă sănătos, poţi să menţii glicemia în limitele normale şi să te pui la adăpost de neplăcerile diabetului. Specialiştii susţin că cea mai frecventă cauză a apariţiei diabetului este excesul de greutate.

Dacă vrei să slăbeşti, nu trebuie neapărat să te înfometezi. Dimpotrivă, mâncând regulat, organismul arde mai uşor caloriile. Aşa că începe ziua cu musli sau cu pâine integrală de grâu şi fă mişcare cel puţin jumătate de oră pe zi.

Ora 07:00

Gimnastica ajută asimilarea glucidelor

Dimineaţa, cinci minute de gimnastică sunt suficiente pentru a-ţi tonifia musculatura şi pentru a permite asimilarea glucidelor din micul dejun. Ascultă o melodie antrenantă şi încearcă să faci câteva exerciţii de întindere pe ritmul muzicii. Bea cel puţin o cană de apă pe stomacul gol. De asemenea, la micul dejun este bine să mănânci pâine integrală din tărâţe de grâu cu puţin gem. Alimente la fel de bune pentru această perioadă a zilei sunt produsele lactate, ouăle fierte şi cerealele integrale.

Descoperă pe clicksanatate.ro și alte sfaturi care să te ajute să ții glicemia sub control

 Foto   Facebook Ile du Levant  (4) jpg
Reghe, botez Liam jpg
Anamaria Prodan jpg
ferentz iohannis  jpg
Foto   FacebookTelegondola si Partia Olimpica Borsa (10) jpg
simley si marius jpeg
foto1 liviu si sotia in dubai jpeg
foto1 jpeg
pacient spital
Alec Baldwin
image
image
image
image
Foto   FacebookTelegondola si Partia Olimpica Borsa (10) jpg
calendar ortodox 2021 26 septembrie sf neagoie basarab png
 Foto   Facebook Ile du Levant  (4) jpg
foto1 jpeg
1231 jpg
palatul patriarhiei foto basilica (5) jpg