Slăbiţi 8 kilograme în 13 zile cu dieta Mayo

Efectele dietei sunt vizibile în 13 zile, timp în care persoana care urmează regimul elimină 6-8 kilograme. Pentru că este o dietă restrictivă, săracă în calorii, proteine şi minerale esenţiale ( calciu şi magneziu), nutriţioniştii Clinicii Mayo din Rochester atrag atenţia ca regimul să fie urmat doar 13 zile. Specialiştii acestei clinici au conceput dieta care-i poartă numele, prin limitarea numărului de calorii la maximum 1000 pe zi.

De aceea, organismul slăbeşte prin modificarea metabolismului. Dar pentru a atinge această performanţă, regimul drastic trebuie urmat ca la carte, fără nici o abatere. Imperativele dietei precizează : dacă cineva nu respectă regimul în primele şase zile, trebuie să-l întrerupă, dar are posibilitatea să-l înceapă din nou după un interval de şase luni. Cei care au respectat dieta timp de şase zile au avut şansa s-o repete în următoarele trei luni. Categoric, spun specialiştii Clinicii Mayo, dieta nu trebuie repetată în întregime decât după minimum trei ani.

Dintr-o listă cu alimente admise , puteţi alcătui meniul zilei, care să conţină 1000 de calorii:

Carne: pui, miel, vită ( zilnic altfel de carne) preparată sub formă de friptură.

Carne de peşte: cod la grătar sau fiert-cu garnitură de legume.

Legumele care pot fi consumate fără restricţii sunt salata verde, spanacul, ţelina, roşiile, castraveţii şi morcovii.

Dintre mezeluri: este permisă şunca din carne de pasăre.

Din gama lactatelor: sunt admise doar iaurtul şi brânza de vaci.

Dintre fructe: prioritar este grepfruitul, pentru puterea sa de a arde grăsimile.

Sunt admise în cantităţi moderate: merele, perele şi portocalele.Un fruct de dimensiune medie are circa 81 de calorii (mărul), 78 calorii (para) şi 62 de calorii (portocala).

Dintre băuturi sunt permise: cafeaua şi ceaiul fără zahăr. Este admisă şi pâinea prăjită (o felie de pâine integrală (28 g felia) are circa 70 de calorii.

Pe lista alimentelor excluse din dietă sunt:

Grăsimile, dulciurile, carbohidraţii, fructele, legumele şi lactatele care nu fac parte din lista celor admise şi legumele bogate în amidon ( cartoful).

Regimul Antidietă

Este un regim disociat, metodă de tratament răspândită în SUA şi extinsă apoi în Europa.

Dieta are adepţi pentru că:

Nu limitează caloriile, dar interzice combinarea unor alimente.

Conceptul separă proteinele de carbohidraţi. În acest mod, se uşurează procesul de digerare şi organismul reţine doar substanţele nutritive .

Iată un exemplu de regim Antidietă:

La micul dejun: Fructe de sezon sau suc de fructe de sezon, fără restricţii.

La dejun: Supă de legume sau salată de legume crude sau fierte şi brânză rasă, desărată.

La cină: Paste cu legume, peşte slab la grătar sau pui la grătar.

Sunt permise anumite băuturi: ceaiuri sub formă de infuzie, cafea, sucuri de fructe şi apă plată.La concurenţă cu supa de varză, este supa de sfeclă pentru slăbit.

Supa de sfeclă roşie

Calorii : 60 /porţia

Timp de preparare: 30 de minute

Ingrediente: 500 g sfeclă roşie, 4 morcovi, 2 cepe, 6 cartofi ( circa 300 g).

Preparare: Zarzavaturile curăţate şi tăiate cubuleţe se pun la fiert, simple, fără să adăugaţi grăsime şi condimente.

Ruxi si Cristi Mitrea Sunt celebru, scoate ma de aici foto Pro TV jpg
mihaela cernea cu sotul craioveanu costin  db 11 19 2007 2 01 35 PM JPG
cub ileana stana ionescu alexandru arsinel png
cristian tudor popescu arșinel png
andreea marin si cove jpg
woman 4214744 1920 jpg
cub anamaria prodan animat gif
david si victoria beckham
putin anexare regiuni ucrainene 30 sept 2022 epa efe
Joe Biden FOTO EPA-EFE
image
image
image
image
criza energetica bec econom jpeg
meghan markle 1 jpg
funeralii elisabeta
Louis Mountbatten foto wikipedia jpg
3 cafea shutterstock 1928433047 jpg jpeg
copii sechestrati