Scandal monstru la Google! A scăpat de sub control YouTube și copiii sunt victime sigure!
YouTube a început să învestigheze setările opțiunii de autofill după ce mai multe sugestii legate de abuzul copiilor au apărut pe site.
Utilizatorii YouTube au observat că atunci când scriau în căsuța de căutare termenii „how to have” (cum să ai), site-ul le sugera să continue cu variații ale frazei „sex with your kids” (sex cu copiii tăi). Termenul „sex” a apărut cu asterisc în căutări. Din fericire, niciuna din căutările legate de termenii „how to have” nu a arătat videoclipuri cu copii abuzați, noteaza Playtech.ro.
ncidentul a venit la puțin timp după ce gigantul de streaming video a fost acuzat că îi păcălește pe copii să se uite la clipuri violente. Între timp, Adidas, HP, Mars, Lidl și nu numai vor renunța să mai afișeze reclame pe YouTube. Anunțul vine după ce BuzzFeed și Times și-au dat seama că propriile reclame erau atașate unor clipuri în care erau exploatați copii sau unor clipuri aparent nevinovate încărcate cu comentarii de la pedofili.
Vezi cum a ajuns YouTube să promoveze abuzul contra copiilor!