Neymar, vedetă într-un clip ce arată lupta atleţilor pentru a ajunge la JO
La mai puțin de o lună până la Ceremonia Oficială de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Rio, Gillette, brandul lider de categorie pe produsele de îngrijire personală pentru bărbați, a lansat clipul Perfect Isn’t’ Pretty – spotul principal al campaniei realizate cu ocazia Jocurilor Olimpice.
Spotul Perfect Isn’t’ Pretty aduce în lumina reflectoarelor munca intensă pe care sportivii o depun în timpul antrenamentelor, iar personajele principale sunt sportivii din lotul global de ambasadori ai Gillette: Neymar Jr. (Brazilia, fotbal), Ashton Eaton (SUA, decatlon), Ning Zetao (China, înot) și Andy Tennant (Marea Britanie, ciclism). Dezvăluind lupta dură și de multe ori trecută cu vederea, alături de sacrificiile pe care le depun sportivii în a atinge perfecțiunea – de la dureri fizice până la discuții neașteptate cu cei dragi – Gillette aduce consumatorilor conceptul Perfect Isn’t Pretty în adevăratul sens al cuvântului. În realizarea acestui clip, Gillette a colaborat cu Sia, cântăreață și compozitoare, câștigătoare a multiple premii, pentru a aduce o perspectivă nouă cu scopul de a accentua conceptul Perfect Isn’t Pretty, prin intermediului noii sale melodii, "Unstoppable".