O româncă, vânzătoare de reviste, e imaginea Aeroportului Heathrow din Londra
Floriana Stanciu e văzută săptămânal de peste 1,5 milioane de turişti care ajung la Londra. Românca a fost selecţionată pentru o campanie de imagine a Aeroportului Heathrow, astfel că fotografia ei, de dimensiuni uriaşe, e postată în cele mai vizibile locuri.
Vânzătoare stradală de reviste, Floriana Stanciu a umblat timp de doi ani pe străzile Londrei. De altfel, revista “Big Issue”, pe care o vinde la tonetă, i-a relatat povestea emoţionantă. Ea lucrează acum şi în cadrul “Change Please”, un brand care şi-a propus să adune oameni ai străzii pentru a le oferi un job ca vânzători ambulanţi de cafea.
“Sunt foarte mândră pentru că apar în fotografiile de pe Aeroportul Heathrow. Este un mod foarte plăcut de a vedea unde am ajuns şi munca pe care am depus-o”, a declarat Floriana Stanciu pentru “Big Issue”. De altfel, în imaginile postate în Aeroportul Heathrow, românca apare îmbrăcată cu o vestă specifică vânzătorilor stradali ai publicaţiei. Cu un gest larg, de bun venit, Stanciu este parte a campaniei “Welcome”, în care mai apar şi alte personaje: actriţa Tanya Moodie, de la The Globe Theatre, pilotul Joe Hourston, de la Red Arrows, Vicky Fyson, de la Grădina Zoologică din Londra, şi Natasha Moger, de profesie ingineră.
Şi John Holland-Kaye, directorul Aeroportului Heathrow, a vorbit despre româncă. “Suntem onoraţi că Floriana e pe lista personalităţilor emblematice pe care Regatul Unit le oferă”, a spus directorul celui mai mare aeroport din Europa pentru publicaţia “Big Issue”.