Tarom lansează un serviciu gratuit de comunicare între pasagerii din aeronavele sale
Internet gratuit și acces liber la servicii de divertisment este noua facilitate oferită de Tarom celor care zboară cu aeronavele sale. Prin intermediul platformei online Tarom AirFi pasagerii vor putea comunica între ei printr-un program de chat.
Compania de stat Tarom își îmbunătățește serviciile acordate pasagerilor săi odată cu lansarea platfomei de divertisment AirFi. Accesată direct de pe telefoanele mobile, laptopuri sau tablete, aplicația oferă pasagerilor acces prin WiFi la știri, articole de presă, filme, muzică, jocuri și chiar un serviciu de chat cu ceilalți pasageri, în timpul zborurilor. Cu ajutorul acestui instrument, clienții Tarom vor putea evalua serviciile aeriene ale companiei, printr-un formular.
Aplicația e disponibilă începând de marți, 14 martie, iar pentru a o accesa trebuie să vă conectați la ea prin WiFi, cu aparatele setate pe „modul avion”. Conținutul media e disponibil atât în română, cât și în engleză și este actualizat cu informații referitoare la rută, timpul de zbor și condițiile meteo la destinație, la fiecare escală a aeronavelor.
Serviciul e disponibil pe opt aeronave Tarom, de tip Airbus 318 și Boeing 737-300, pe toate zborurile interne și externe.