«Alo?! Frumoaso, vrei să te măriţi cu mine?»
0.800.820.002. Oficial este hotline-ul pentru reclamaţii al regiei, deservit în ture de 24 de dispeceri. Telefoanele ciudate sunt însă la ordinea zilei. În ziua în care reporterii Click! au trecut pragul încăperii, de serviciu erau Daniela, Anca, Maria, Loredana şi Gabriela. Între ele stingher, Dan singurul bărbat.
Acesta este comandoul dispeceratului RADET, pus să liniştească bucureştenii atunci când le sunt reci caloriferele, iar la robinetele de apă caldă nu curge, în cel mai bun caz, nimic.
„Trebuie să ai o răbdare de fier. Primim cam 200 de telefoane pe zi, din care multe sunt ciudate. Ne întreabă de avarii tot felul de oameni din provincie. Alţii vor să le rezolvăm litigii în blocuri, să le aranjăm audienţe la VIP-uri, să le facem rost de case", povesteşte veterana Daniela Enache, care lucrează de 20 ani la RADET.
"Mare este grădina lui Dumnezeu. Am fost cerută în căsătorie de 38 de ori. A trebuit să refuz întâlniri de mai multe ori într-o seară", povesteşte Gabriela, care are opt ani ca salariată a regiei. Odată primită o reclamaţie la dispecerat, aceasta este transmisă unităţilor de intervenţie, repartizate fiecărui sector.