Bebeluşii "Evian" au intrat în Cartea Recordurilor

Ultima actualizare:
simeon stalpnicul png

O campanie ce are drept protagonişti nişte bebeluşi pe role, a intrat în Cartea Recordurilor drept cea mai vizionată campanie online lansată până în prezent, cu peste 45 de milioane de vizualizări, informează Brand Republic.

Campania este realizată pentru Evian, un brand francez de apă minerală, şi arată un grup de bebeluşi pe role care execută o serie de numere de acrobaţie, pentru a susţine sloganul Evian, "Trăieşte tânăr!"

În prima săptămână a campaniei, Evian a primit două premii de la reprezentanţii YouTube, pentru cel de-al doilea cel mai accesat clip în perioada 1-7 iulie şi pentru cel mai vizualizat spot în Franţa în aceeaşi perioadă.

În plus, toate spoturile campaniei au înregistrat un scor de popularitate de peste 80% pe YouTube, fiind unele dintre cele mai accesate şi comentate clipuri din reţea, scrie Mediafax.

Urmăreşte cea mai vizionată campanie

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
klaus iohannis 3 jpg
image
image
image
image
image
image
conac le richmond jpg
Card bancar plată cu cardul FOTO Shutterstock jpg
Printul Paul Lambrino de Romania si Printesa Lia (3) jpg
vama veche foto Digital Adviser2 jpg
maioneza fara oua jpg
presedinti 768x483 jpg
oua vopsite de paste jpeg
cipru shutterstock jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net