Berecleanu n-a reuşit s-o bată pe Esca! Vezi cine face super-rating

Ultima actualizare:

În 2010, poziţia principalului program informativ al Pro TV-ului şi-a consolidat poziţia. Emisiunea prezentată de Andreea Esca a avut în medie 1.032.000 de telesepectatori pe minut, la nivel urban, poziţionându-se la mare distanţă de competitorul său, Observatorul de la ora 19.00, care a avut doar 574.000 de telespectatori pe minut, conform adevarul.ro.

Andreea Esca, cea mai promovată ştiristă pe internet

Programul de ştiri al Antenei 1 a fost zguduit şi de transformările prin care a trecut anul trecut. Mai întâi, la începutul lui 2010, cuplul Lucian Mândruţă-Alexandra Stoicescu a fost înlocuit cu Alina Petrescu. Pentru că schimbarea nu a adus rezultatele scontate, în septembrie, Petrescu a fost înlocuită cu Andreea Berecleanu.

La finele lui 2010, per total, între Ştirile Andreei Esca şi Observator a ajuns să fie o diferenţă de 485.000 de telespectatori. Cea mai bună perioadă a Ştirilor Pro TV a fost ianuarie 2010, luna cu cele mai mari ratinguri pentru programul Andreei Esca: 1.409.000 de telespectatori pe minut. Cea mai slabă lună a fost pe timp de vară, când ratingurile pentru că oamenii sunt în concedii. În august 2010, Ştirile Pro TV au înregistrat cel mai mic nivel: 702.000 de telespectatori.

Principalul program de ştiri al postului public de televiziune a rămas mult în urma celor două posturi comerciale, Pro TV şi Antena 1: 361.000 de telespectatori pe minut, la nivel urban.

În ceea ce priveşte emisiunile tip talk-show, Antena 3 conduce detaşat în audienţe. Televiziunea de ştiri ocupă primele două locuri cu emisiunile „Sinteza zilei", respectiv „Subiectiv". Emisiunea domnului Gâdea a avut o medie de 324.000 de privitori pe minut în 2010. în plus, emisiunea a avut nişte vârfuri bune de audienţă de peste 500.000 de telespectatori pe ediţie, la nivel urban.

Abia lansată la jumătatea anului trecut, emisiunea lui Răzvan Dumitrescu, „Subiectiv", a avut o medie de 276.000 de telespectatori pe ediţie, la nivel urban. Televiziunea de ştiri mai este prezentă şi cu emisiunile „La Ordinea zilei" şi „Ştirea zilei" în topul audienţelor.

B1 TV a ocupat locul nouă în audienţă cu emisiunea „Naşul", cu o medie de 146.000 de telespectatori pe apariţie. Producţia lui Radu Moraru a avut vârful de audienţă pe 4 noiembrie, când Traian Băsescu a fost invitat, de ziua lui, la „Naşul".

Emisiunea a fost urmărită atunci de 331.000 de persoane la nivel urban. Mutarea lui Radu Moraru, cu tot cu emisiunea „Naşul" la televiziunea nou-lansată de RCS&RDS, 10 TV, s-a resimţit în ratinguri şi de-o parte şi de cealaltă. Emisiunea cu care a fost înlocuit „Naşul", „EVZ 2+1" a avut la lansare doar 42.000 de telespectatori pe minut, iar celelalte ediţii nu s-au distanţat  de rezultatul iniţial.

De cealaltă parte, „Naşul" de la 10 TV a avut o medie de doar 32.000 de telespectatori pe minut în cele câteva ediţii de la lansare. Acest lucru este explicabil prin faptul că postul abia s-a lansat, iar telespectatorii încă nu s-au obişnuit cu el. În plus, 10 TV este disponibil doar în reţeaua RCS&RDS şi Digi TV, care au o acoperire de doar 40% a populaţiei din România.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Prințesa Caroline și Pierre Casiraghi cu soția Beatrice Borromeo, doliu în familia Casiraghi de la Monaco   Profimedia jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
restaurant foto unsplash jpg
dulciuri jpg
Blocuri Bucuresti FOTO Shutterstock jpg
somn pexels jpg
autostrada 5 jpg
cristela georgescu instagram jpg
oameni fericiti jpg
Orhidee roz jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net