Berecleanu n-a reuşit s-o bată pe Esca! Vezi cine face super-rating
În 2010, poziţia principalului program informativ al Pro TV-ului şi-a consolidat poziţia. Emisiunea prezentată de Andreea Esca a avut în medie 1.032.000 de telesepectatori pe minut, la nivel urban, poziţionându-se la mare distanţă de competitorul său, Observatorul de la ora 19.00, care a avut doar 574.000 de telespectatori pe minut, conform adevarul.ro.
Andreea Esca, cea mai promovată ştiristă pe internet
Programul de ştiri al Antenei 1 a fost zguduit şi de transformările prin care a trecut anul trecut. Mai întâi, la începutul lui 2010, cuplul Lucian Mândruţă-Alexandra Stoicescu a fost înlocuit cu Alina Petrescu. Pentru că schimbarea nu a adus rezultatele scontate, în septembrie, Petrescu a fost înlocuită cu Andreea Berecleanu.
La finele lui 2010, per total, între Ştirile Andreei Esca şi Observator a ajuns să fie o diferenţă de 485.000 de telespectatori. Cea mai bună perioadă a Ştirilor Pro TV a fost ianuarie 2010, luna cu cele mai mari ratinguri pentru programul Andreei Esca: 1.409.000 de telespectatori pe minut. Cea mai slabă lună a fost pe timp de vară, când ratingurile pentru că oamenii sunt în concedii. În august 2010, Ştirile Pro TV au înregistrat cel mai mic nivel: 702.000 de telespectatori.
Principalul program de ştiri al postului public de televiziune a rămas mult în urma celor două posturi comerciale, Pro TV şi Antena 1: 361.000 de telespectatori pe minut, la nivel urban.
În ceea ce priveşte emisiunile tip talk-show, Antena 3 conduce detaşat în audienţe. Televiziunea de ştiri ocupă primele două locuri cu emisiunile „Sinteza zilei", respectiv „Subiectiv". Emisiunea domnului Gâdea a avut o medie de 324.000 de privitori pe minut în 2010. în plus, emisiunea a avut nişte vârfuri bune de audienţă de peste 500.000 de telespectatori pe ediţie, la nivel urban.
Abia lansată la jumătatea anului trecut, emisiunea lui Răzvan Dumitrescu, „Subiectiv", a avut o medie de 276.000 de telespectatori pe ediţie, la nivel urban. Televiziunea de ştiri mai este prezentă şi cu emisiunile „La Ordinea zilei" şi „Ştirea zilei" în topul audienţelor.
B1 TV a ocupat locul nouă în audienţă cu emisiunea „Naşul", cu o medie de 146.000 de telespectatori pe apariţie. Producţia lui Radu Moraru a avut vârful de audienţă pe 4 noiembrie, când Traian Băsescu a fost invitat, de ziua lui, la „Naşul".
Emisiunea a fost urmărită atunci de 331.000 de persoane la nivel urban. Mutarea lui Radu Moraru, cu tot cu emisiunea „Naşul" la televiziunea nou-lansată de RCS&RDS, 10 TV, s-a resimţit în ratinguri şi de-o parte şi de cealaltă. Emisiunea cu care a fost înlocuit „Naşul", „EVZ 2+1" a avut la lansare doar 42.000 de telespectatori pe minut, iar celelalte ediţii nu s-au distanţat de rezultatul iniţial.
De cealaltă parte, „Naşul" de la 10 TV a avut o medie de doar 32.000 de telespectatori pe minut în cele câteva ediţii de la lansare. Acest lucru este explicabil prin faptul că postul abia s-a lansat, iar telespectatorii încă nu s-au obişnuit cu el. În plus, 10 TV este disponibil doar în reţeaua RCS&RDS şi Digi TV, care au o acoperire de doar 40% a populaţiei din România.