Bucătari cu experienţă, consilieri virtuali la pregătirea cinei de Crăciun
Compania Tesco va deschide un helpline pentru gospodine, la care acestea pot primi cele mai bune sfaturi de la experţi în arta culinară. Bucătăresele - sau, de ce nu, bucătarii - nu trebuie decât să se logheze pe contul de Twitter şi să trimită un mesaj cu problema pe care o întâmpină, iar în scurt timp vor primi un răspuns avizat, scrie Daily Mail.
"Imaginaţi-vă următorul scenariu: oaspeţii sunt pe punctul de a sosi, pentru a vă bucura împreună de cea mai importantă cină a anului, iar, spre disperarea dumneavoastră, curcanul încă e crud, sosul prea gros, iar friptura nu e deloc crocantă. Nu mai aveţi motive de panică: bucătarii, care au gătit mii de feluri de mâncare, ştiu toate trucurile şi vă pot da cele mai bune sfaturi", spune un reprezentant al firmei care a iniţiat sistemul.
Din echipa de consilieri vor face parte experţi care au absolvit prestigioase şcoli culinare, dar şi bucătari de la restaurante londoneze de lux. Aceştia nu se vor limita la a da sfaturi, ci vor oferi şi reţete pentru masa de Crăciun. Ei vor fi disponibili online atât pe 24 decembrie, cât şi pe 25. "Dacă iniţiativa noastră va avea succes, s-ar putea să o reluăm şi de Paşte sau cu alte ocazii speciale", a mai spus reprezentantul lanţului de magazine.