Cătăline, Simona ţi-a luat faţa! Acces Direct a bătut Happy Hour!
Simona Gherghe a început cu dreptul în noul sezon "Acces Direct" de la Antena 1, scrie ziarul Ring, înregistrând audienţe mai mari decât postul Pro Tv, în intervalul orar în care acesta a difuzat emisiunea Happy Hour, la nivelul targetului all urban.
Astfel, în intervalul 17.42 -18.59, Acces direct a fost lider de piaţă pe targetul all urban, cu un rating de 4.7 procente şi o cotă de piaţă de 18.5%, în vreme ce emisiunea moderată de Cătălin Măruţă a înregistrat 4.3% rating şi 17% cotă de piaţă.
În ciuda faptului că Pro TV ar fi plătit 1 milion de dolari pentru a-l aduce pe singurul bărbat însărcinat din lume în platoul emisiunii, postul de televiziune nu a reuşit să se impună în fruntea clasamentului de audienţă
Simona Gherghe i-a avut invitaţi în cea de-a doua parte a emisunii, pe părinţii Mădălinei Manole care au vrut să aducă clarificări referitoare la acuzaţiile pe care soţul artistei şi presa le-au adus după ce cântăreaţa s-a sinucis.
Mădălin Ionescu, pus pe liber de la Acces Direct din cauza iubitei
Simona Gherghe a plecat plângând de la Observator! - VIDEO
Simona Gherghe renunţă la violuri
Cătălin Măruţă: «Mi-e indiferent dacă prezintă Mădălin, Simona sau Jay Leno»