Câţi oameni s-au uitat la prima emisiune a lui Teo la Kanal D
Emisiunea «Teo Show» care a debutat ieri la Kanal D a adus o audienţă vizibil mai mare pentru postul de televiziune, per total, faţă de săptămâna trecută.
Potrivit Pagina de Media, emisiunea lui Teo a fost pe locul III în audienţe, după Antena 1, cu Acces Direct și Pro TV, cu Măruță, chiar de la prima ediţie.
Astfel, prima emisiune a lui Teo a avut următoarele audienţe la nivel naţional, urban şi comercial:
NAȚIONAL. La Teo Show, ediție în care a apărut, în platou, și Mihaela Rădulescu, s-au uitat, în fiecare minut, 460.000 de români. Kanal D a fost pe locul trei. Săptămâna trecută, când Teo nu intrase în grilă, media pe intervalul orar era de câteva ori mai mică: 140.000 de români pe minut.
Clasamentul național a fost condus ieri de Acces Direct, urmat de Măruță.
URBAN. Și la orașe, Teo a fost tot pe locul trei, după Antena 1 și Pro TV. Media Teo Show: 310.000 de orășeni pe minut. Săptămâna trecută, Kanal D avea pe interval 75.000 de telespectatori pe minut, de aproape cinci ori mai puțini.
COMERCIAL. Măruță și Acces Direct au fost la egalitate pe segmentul 18-49 de ani: 3,6 rating. În mii persoane, Pro TV a avut un foarte mic avans, de 2.000 de persoane: 202.000 de telespectatori la Pro TV, 199.000 la Antena 1. Pe segmentul comercial, Kanal D a fost cu Teo tot pe locul 3, cu 110.000 de persoane (2 rating pe target).