Ce faci cu 4 Trabanturi? O limuzină!
La atelierul pasionatului de maşini nemţeşti am dat peste prototipul limuzinei Trabant. Maşina are nu mai puţin de 5,8 metri lungime şi a fost construită din patru maşini Trabant.
Limuzina inedită are motor de VW Polo, de 1.100 centimetri cubi şi, pentru mai multă siguranţă, a fost dotată cu două perechi de roţi pe puntea din spate.
"Echipa mea a lucrat mai bine de trei luni la această maşină. Eu zic că a ieşit bine. Am cheltuit şi vreo 6.000 euro pentru realizarea ei. Nu atât achiziţionarea maşinilor a costat foarte mult, cât asamblarea produsului final", ne-a povestit colecţionarul.
Evident, maşina va putea fi închiriată de doritori, în special pentru nunţi.
"Dacă o limuzină modernă costă cam 100 euro pe oră, noi o dăm la jumătate de preţ. De altfel deja avem primele comenzi, pentru evenimente mondene de genul nunţilor şi logodnelor", mai spune Marin Dobre.
Pentru a putea fi folosită şi pe timp de ploaie, constructorul a gândit şi o prelată , care va fi montată manual, nu mecanic ca la maşinile noi.
A «furat» ideea de la Braşov!
Gălăţeanului i-a venit idea în urma unei vizite la un trabantist din Braşov.
Molnar Arpad are în curte o adevărată fabrică de restaurat Trabanturi.
Braşoveanul şi-a construit în urmă cu trei ani o limuzină, pentru care a sacrificat trei maşini.
"Am făcut-o în urmă cu câţiva ani, în atelierul meu. Una dintre pasiuni este să restaurez Trabanturi şi aşa am ajuns să fac o limuzină. Nu ştiu cât a costat, dar în vară i-am făcut ceva îmbunătăţiri şi mi-au ajuns 3.000 de euro", ne-a spus braşoveanul.