Ce vezi şi ce-nghiţi!
Vezi reclama, îţi face poftă, cumperi produsul, dar niciodată nu arată la fel ca în imaginea care ţi-a lăsat gura apă. Cu toate astea... îl mănânci.
Mc Donald's Canada a publicat un filmuleţ pe internet în care prezintă operaţiunea din culise la realizarea unui spot sau afiş publicitar cu unul din hamburgerii lanţului de fast-food.
Se ia baza hamburgerului...
Se acoperă cu chifla...
Se topeşte brânza cu fier încins...
Clipul prezintă până în cel mai mic detaliu cum trebuie să procedeze o echipă de specialişti pentru a transforma îndrăgitul produs. Filmuleţul demonstrează de ce niciodată produsele cumpărate din restaurant nu arată la fel de apetisant ca în reclame.
Se pun două picături de ketchup
Şi uite ce bine arată!
Hope Bagozzi, director de marketing McDonald's Canada, spune că procesul de pregătire a unui sandvici pentru o reclamă este anevoios şi poate dura peste 7 ore: "ingredientele trebuie rearanjate astfel încât toate să fie vizibile.Ba mai mult, ketchup-ul trebuie injectat cu o seringă pentru a apărea mai bine pe cameră. La final, chiar dacă burgerul arată mult mai bine ca în realitate, încă mai necesită nişte ajustări în photoshop (n.r. - program de cosmetizare a pozelor)", a mărturisit acesta.