Coca-Cola, cel mai valoros brand

Ultima actualizare:

Cunoscuta marcă de băuturi răcoritoare a ajuns la o valoare de 71,86 milioane de dolari, în creştere faţă de anul trecut cu 2%.

Următoarele poziţii în topul celor mai puternice branduri la nivel mondial sunt ocupate de IBM, cu o valoare de 69,9 milioane de dolari, şi de Microsoft, marca creată de Bill Gates, a cărei valoare a scăzut în 2011 cu 3%, până la 59,1 milioane de dolari.

Brandurile din domeniul tehnologiei domină în acest an topul. Pe lângă IBM şi Microsoft, pe primele 10 poziţii în clasament se clasează şi Google, Intel, Apple şi Hewlett-Packard.

Apple a fost unul dintre marii câştigători în raportul din acest an, sărind pe locul 8 de pe 17, în ciuda veştilor privind starea fondatorului Steve Jobs.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
www.gandul.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.viva.ro
image
www.unica.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Ion Arin Alexandru si Matei Păun, martie 2025. Foto: Click!
legume jpg
Creta FOTO Shutterstock
image png
interviu angajare/ejobs
Creier sănătos   pixabay jpg
bani multi pensie jpg
image png
image
actualitate.net
image
actualitate.net