Coca-Cola, cel mai valoros brand

Ultima actualizare:

Cunoscuta marcă de băuturi răcoritoare a ajuns la o valoare de 71,86 milioane de dolari, în creştere faţă de anul trecut cu 2%.

Următoarele poziţii în topul celor mai puternice branduri la nivel mondial sunt ocupate de IBM, cu o valoare de 69,9 milioane de dolari, şi de Microsoft, marca creată de Bill Gates, a cărei valoare a scăzut în 2011 cu 3%, până la 59,1 milioane de dolari.

Brandurile din domeniul tehnologiei domină în acest an topul. Pe lângă IBM şi Microsoft, pe primele 10 poziţii în clasament se clasează şi Google, Intel, Apple şi Hewlett-Packard.

Apple a fost unul dintre marii câştigători în raportul din acest an, sărind pe locul 8 de pe 17, în ciuda veştilor privind starea fondatorului Steve Jobs.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Richard Gere și Julia Roberts în Pretty Woman, Profimedia (1) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
venice 2855264 1280 jpg
cozi ceausescu jpg
orasul 5 min danemarca  jpg
Produse Lidl pe raft - magazin FOTO Shutterstock
Parlamentul European si Iohannis   sala goala FOTO Radu Eremia jpg
oala presiune jpeg
mircea diaconu jpg
Yoon Suk Yeol. Foto: captură video
image
actualitate.net
image
actualitate.net