E oficial! Acasă Tv a rămas fără vedete şi mizează numai pe telenovele. Crezi că va avea succes?
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a aprobat, în şedinţa de joi, noile grile ale Pro TV şi Acasă TV, principala modificare fiind aceea că producţia proprie a celor două televiziuni scade, posturile urmând să difuzeze mai multe producţii audiovizuale ale altor producători, în special filme.
În cazul televiziunii generaliste Pro TV Bucureşti, societatea Pro TV SA a solicitat CNA modificarea grilei şi a structurii de programe, atât pentru licenţa de satelit a televiziunii, cât şi pentru cea terestră, potrivit Mediafax.
Producţia proprie a Pro TV va scădea de la 55% la 45%, în timp ce producţiile audiovizuale ale altor producători vor creşte de la 45% la 55%.
Grila Pro TV va cuprinde programe de informare - 25% (la fel ca şi până în prezent), programele educative şi culturale vor scădea de la 2% la 1,5%, procentul filmelor difuzate va creşte de la 35% la 40%, iar programele de divertisment vor scădea de la 18% la 13,50%. De asemenea, Pro TV va continua să difuzeze publicitate (19% din grilă) şi teleshopping (1%).
Potrivit reprezentantului societăţii Pro TV SA la CNA, Adriana Păpureanu, noua grilă a Pro TV urmează să intre în vigoare pe 15 iunie. "Nu se pune problema unor modificări majore. Este vorba despre grila de vară şi va fi valabilă maximum două luni", a spus Adriana Păpureanu, răspunzând unor întrebări primite de la membri ai CNA.
În cazul televiziunii tematice pentru femei Acasă TV, noua grilă a intrat în difuzare începând de luni, a spus Adriana Păpureanu, precizând că aceasta va fi valabilă cel puţin până la 1 septembrie.
Producţia proprie a Acasă TV a scăzut de la 25% la 4%, în timp ce producţiile audiovizuale ale altor producători difuzate de această televiziune au crescut de la 75% la 96%.
În grila Acasă TV, procentul de filme difuzate a crescut de la 50% la 76%, în timp ce programele de divertisment au scăzut de la 30% la 4%. Procentul de publicitate şi teleshopping difuzat de Acasă a rămas acelaşi, respectiv 20% (19% - publicitate şi 1% - teleshopping).
Săptămâna trecută prezentatorul "Poveştiri Adevărate" Dan Cruceru şi echipa ce realiza emisiunea, formată din 30 de persoane, au fost anunţaţi că nu mai au loc de muncă.