Facebook testează un nou buton. Ar urma să-i aducă mai mulţi bani lui Zuckerberg

image
Facebook testează noul buton doar în Statele Unite deocamdată

Facebook se schimbă încet, dar sigur. Compania americană a început joi să testeze în Statele Unite un buton, integrat în unele dintre reclamele difuzate pe reţeaua de socializare, care permite utilizatorilor să cumpere produsul promovat în acele anunţuri publicitare, direct de pe site-ul producătorului.

Testele vizează deocamdată doar câteva companii mici şi mijlocii americane.

Într-un mesaj publicat pe site-ul său, Facebook laudă noua funcţie, pe care o descrie ca pe "un nou mijloc de a ajuta companiile să îşi crească vânzările".

Butonul, care va putea fi integrat în reclamele ce apar în fluxurile de actualităţi ale utilizatorilor de Facebook sau pe anumite pagini ale reţelei de socializare, va permite, printr-un simplu clic, "cumpărarea unui produs direct de pe site-ul unei companii, fără a părăsi Facebook", scrie Mediafax.

Facebook afirmă că a luat măsuri pentru a garanta securitatea plăţilor online, asigurându-se că datele de pe cărţile de credit ale utilizatorilor nu vor fi comunicate agenţiilor de publicitate şi că utilizatorii vor putea să stocheze online produsele selectate, în vederea unor cumpărături ulterioare.

Reţeaua de socializare Facebook a fost creată în 2004 de Mark Zuckerberg.

cub visarion alexa png
2 simona halep a facut vaccinul pfizer impotriva coronavirusului jpg jpeg
cub Roxana Vasniuc png
Laurențiu Reghecampf și Anamaria Prodan
Kate Middleton la Royal Ascot în buline (2) jpg
Regina Elisabeta, Regele Charles si Camilla Parker Bowles Foto Gettyimages (1) jpg
kate middleton 1 profimedia 0706166194 jpg
image png
Adina Codreanu FOTO arhiva personala (6) jpg
Stoichita
image
image
image
image
Ceapa 1 jpg
Delia Lugojan, Robert şi Matei jpg
Mariana Mamonova   pe front jpg
calendar ortodox 2021 28 septembrie sfantul cuvios hariton marturisitorul png
whatsapp 1212017 1920 jpg
FotoJet jpg