4 motive pentru care să apelezi la o agenţie de SEO pentru magazinul tău online

Ultima actualizare:

    Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Persoanele care deţin un magazin online şi se întreabă de ce ar trebui să apeleze la o agenţie SEO pentru a creşte popularitatea site-ului, au mai multe motive prezentate de specialişti. Un magazin online nu va vinde nici măcar la jumătate din capacitatea sa în absenţa unui seo de bună calitate.

1. Colaborarea cu o agenţie SEO asigură prezentarea corectă a produselor

Specialiştii în SEO se vor ocupa şi de prezentarea optimă a produselor astfel încât persoanele interesate să poată obţine rezultatele dorite de la magazinul online. Prin prezentare optimă a produselor se înţelege:

-        optimizarea imaginilor de produse;

-        prezentarea corectă a informaţiilor despre produs;

-        amplasarea corectă a butoanelor în pagina de produs;

-        amplasarea corectă a preţurilor şi prezentarea corespunzătoare a preţurilor astfel încât să fie atractive;

-        amplasarea corectă a tagurilor cu reduceri.

Acestea sunt doar câteva exemple de aspecte pozitive ce vor fi obţinute cu ajutorul unei echipe de SEO în ceea ce priveşte optimizarea vizuală a magazinului online.

2. Este optimizată poziţia magazinului în căutări

În momentul în care o agenţie începe procesul de optimizare seo, scopul este că acesta să crească pe anumite expresii. Optimizarea înseamnă că atunci când o persoană caută serviciile sau produsele magazinului, acesta să răspundă în căutări pe primele poziţii din Google, în mod natural. O poziţie bună oferă mai multe avantaje:

-        mai multe persoane intră pe pagină;

-        există şansele ca mai multe persoane să devină clienţi;

-        magazinul online se poziţionează înaintea concurenţei;

-        nu există riscul ca o parte din trafic să fie acaparat de concurenţi atunci când poziţia este una bună;

-        şansele la mai multe recenzii pozitive sunt mai mari.

3. Campaniile de branding sunt mai uşor de făcut

În momentul în care site-ul se poziţionează foarte bine în Google brandingul va fi mai uşor de făcut deoarece:

-        un număr mare de persoane vor vedea sigla şi elementele vizuale specifice ale companiei;

-        un număr mare de persoane va memora şi recunoaşte ulterior elementele vizuale specifice magazinului online;

-        mai mulţi oameni vor citi în articolele publicate pe alte site-uri despre magazinul online pentru care se face promovare;

-        mai multe persoane vor învăţa să recunoască şi pe stradă sau în magazine sigla companiei.

5. Profitul va creşte pe termen lung

Chiar dacă investiţia în promovarea unui magazin online nu este mică, în realitate, pe termen lung efectele se vor vedea în profit. Cu cât ajung mai multe persoane în magazinul online, cu atât cresc şansele că magazinul să vândă mai mult, iar dacă magazinul vine mai mult, automat profitul va fi mai mare. Din aceşti clienţi, o parte vor alege să se întoarcă, dacă vor fi convinşi de produsele oferite şi de calitatea acestora, ceea ce înseamnă că profitul va fi mărit şi e clienţii recurenţi, care se întorc pe site de fiecare dată când au nevoie de produsele comercializate pe el.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Richard și Alejandra Gere, GettyImages (2) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Warren Buffett FOTO Profimedia jpg
turcia jpg
casa jpg
trafic inchis A1 vant jpg
pietrele vii din Romania  jpg
Starship shutterstock jpg
centrala jpeg
churches lalibela  jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net