A găsit un bilet pe patul de hotel și s-a îngrozit. ”Dacă citești asta…”
Clientul unui hotel cu renume și cu pretenții a găsit pe patul din cameră un bilet pe care nimeni nu și-ar dori vreodată să-l găsească la începutul unui sejur.
Bărbatul n-a știut ce să facă mai întâi. Să fugă mâncând pământul, să facă reclamație la recepție sau să ia totul ca pe o glumă de prost gust? Se cazase pentru o singură noapte într-un hotel din lanțul Marriott, iar când a aruncat o privire la pat, a zărit un bilet scris de mână, cu antetul hotelului.
Cel mai probabil, biletul fusese scris de clientul care tocmai eliberase camera. ”Dacă citești asta, înseamnă că menajera nu a schimbat așternuturile”, scria pe biletul pe care bărbatul l-a publicat pe o rețea de socializare.
Contactați de Mirror Online, reprezentanții Marriott au declarat că nu au cum să verifice dacă așa ceva s-a întâmplat cu adevărat, mai ales că nu există alte informații despre orașul în care a avut loc incidentul.
”Suntem foarte stricți în ceea ce privește igiena și curățenia în hotelurile noastre. În situațiile extraordinare în care un client ne semnalează ceva, ne sesizăm imediat și încercăm să remediem problema”, a declarat purtătorul de cuvânt al Marriott.