Ce trebuie să știi când duci înapoi la magazin un produs care nu-ți place

Ultima actualizare:

Returnarea produselor cumpărate și recuperarea banilor nu este o tradiție în România. Totuși, în urma presiunilor venite din partea Uniunii Europene, tot mai multe magazine au decis să aplice această politică în favoarea consumatorului.

Când vine vorba de a cumpăra produse noi, mentalitatea românului este una extrem de circumspectă față de onestitatea vânzătorului. Obsedat să nu fie înșelat, cumpărătorul român ar fi în stare să sufle și în iaurt ca să fie sigur că nu pierde nimic în urma înțelegerii dintre el și vânzător.

Ei bine, din cauza noii politici europene care impune marilor lanțuri de magazine să practice politica returnării produsului în caz de avariere, unele magazine au tratat această chestiune într-un spirit optimist și au încercat să pună la cale oferte atractive pentru a atrage clienți.

Află în continuare ce trebuie să faci când vrei să returnezi un produs!

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Regina Letizia și Regele Felipe Foto Profimedia (1) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Produse Lidl pe raft - magazin FOTO Shutterstock
Parlamentul European si Iohannis   sala goala FOTO Radu Eremia jpg
oala presiune jpeg
mircea diaconu jpg
Yoon Suk Yeol. Foto: captură video
Banner Carmen Harra
panouri solare risc hackeri jpg
ceai freepik jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net