Descoperă noul brand de parfumuri MYSU şi lasă-te purtat într-o călătorie în lumea misterelor

Ultima actualizare:

Create împreună cu parfumieri de renume internaţional, ce dezvoltă esenţe pentru branduri consacrate şi oferă consultanţă brandurilor de lux, gamele MYSU pentru Ea şi El au fost lansate, recent, pe piaţa din România.

Brandul MYSU este unul autohton, o provocare născută din dorinţa de a crea o aromă accesibilă, ce vizează piaţa de parfumerie middle-market, dar întrunind, totodată, caracteristicile unui parfum unic, de calitate superioară. Gamele acestei case au fost lansate în această toamnă şi sunt disponibile pe www.mysuparfum.com, dar şi în centre comerciale precum Băneasa Shopping City, Magazinul Unirea din Bucureşti, Iulius Mall etc.

Pe o piaţă extrem de competitivă, conservatoare şi pretenţioasă, cum este cea a parfumeriei, brandul MYSU doreşte să transmită un mesaj simplu, modern prin intermediul numelui atât de accesibil şi cuceritor, prin intermediul aromelor dedicate ambelor sexe. Semnătura olfactivă a femeii MYSU este pe cât de puternică, pe atât de senzuală, creată pentru a sărbători feminitatea, în toată complexitatea ei, propunând o combinaţie îndrăzneaţă de elemente întunecate şi luminoase, care îţi dau puterea să fii tu însăţi.

Parfumul MYSU destinat bărbatului modern şi sofisticat dezvăluie o compoziţie complexă, un parfum ca o celebrare a curajului şi succesului. Notele celor două game îndeplinesc caracteristica care stă la baza acestui nou produs, menit să cucerească atât simţurile celui care-l poartă, cât şi pe cele ale celui care-l descoperă pe pielea ta: mesajul invizibil al misterului, creat de o aromă intrigantă, ce pluteşte în aer mult timp.

Parfumul este ca o semnătură pe propria piele, de multe ori, o armă a seducţiei, dar şi un potenţator al încrederii de sine, iar parfumurile MYSU doresc să transmită exact acest mesaj misterios în esenţă, dar care pune atât de bine în valoare personalitatea celui care-l alege. Disponibil în două variante, cu ambalaje dedicate publicului căruia i se adresează, MYSU Clasic şi MYSU Luxury, au o abordare enigmatică, seducătoare, plină de magnetism, stârnindu-te să le descoperi vibraţia pe propria piele. În cazul parfumului feminin, aromele sunt florale, iar în cazul celui masculin, aromele sunt cu predilecţie lemnos- orientale.

MYSU întăreşte, prin intermediul impactului olfactiv produs, ideea că luxul nu este un preţ, ci o atitudine, iar frumuseţea e, de cele mai multe ori, o stare de spirit. Aroma pe care o porţi te defineşte şi te remarcă, iar acesta este exact acel parfum care te intrigă şi te cucereşte de la prima încercare.

Este cadoul pe care ţi-l faci pentru a transmite mesajul că eşti cum doreşti, oricând doreşti, dar este şi un dar potrivit pentru oricine vrea să fie mereu acelaşi, dar niciodată banal, lăsând simţurile să vorbească pentru el. Aşadar, MYSU, cel mai recent brand de parfumerie de pe piaţa românească, se defineşte ca fiind aspiraţional la preţuri accesibile, promovând, totodată, note exclusiviste, create de parfumieri de renume internaţional.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Richard Gere și Julia Roberts în Pretty Woman, Profimedia (1) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
image png
venice 2855264 1280 jpg
cozi ceausescu jpg
orasul 5 min danemarca  jpg
Produse Lidl pe raft - magazin FOTO Shutterstock
Parlamentul European si Iohannis   sala goala FOTO Radu Eremia jpg
oala presiune jpeg
mircea diaconu jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net