Site-ul te matrimoniale care vrea să te reînvețe cum să vorbești despre sex și să agăți!
Aplicatia de matrimoniale OkCupid a lansat o campanie publicitară care te face să te gândești la sex și nu prea. Și acesta e scopul.
DTF vine de la down to fuck și este folosit pentru a descrie pe cineva care este dispus să facă sex. Campania, realizată cu ajutorul Wieden + Kennedy New York, înlocuiește cuvântul "fuck" din frază cu altele. Astfel, down to fuck a devenit down to feel fabulous (dispuși să ne simțim fabulos), down to forget our baggage (dispuși să uităm de trecut) și down to fight about the president (dispuși să ne certăm despre președinte).
Scopul campaniei este de a arăta ca datingul nu ar trebui să se rezume doar la sex. Moto-ul este „Datingul merită mai mult”. Afișele sunt colorate intens, compuse din fotografii amuzante și fonturi simple, dar de efect. Au fost realizate cu ajutorul artistului Maurizio Cattelan și a fotografului Pierpaolo Ferrari, creatorii revistei Toilet Paper.
Era Tinder a făcut ca datingul să se rezume, în mod anost, la a da swipe left sau right.