«Frunza» Elenei Udrea, promovată pe Facebook
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) va colabora cu platforma de socializare Facebook pentru promovarea României ca destinaţie turistică pe canalele new media, a declarat, marţi, Elena Udrea.
"Am discutat cu reprezentanţii Facebook şi am decis, şi la recomandarea specialiştilor spanioli care au creat brandul turistic al ţării noastre, să promovăm România pe Facebook, cea mai importantă platformă socială de media din lume, în condiţiile în care canalele new media au devenit din ce în ce mai accesate faţă de media tradiţională. Nu am discutat cu Facebook amănunte privind bugetele de comunicare. Suntem în faza stabilirii de obiective şi a elaborării unui plan de acţiune pentru atingerea acestor obiective", a spus Udrea.
Ea a adăugat că strategia acestui proiect va fi gata până la începutul lunii decembrie, iar prima campanie de promovare va fi implementată cel mai târziu la începutul lunii martie 2011, informează Mediafax.
Prezent la conferinţă, vicepreşedintele Facebook, Blake Chandlee, a declarat că este prima oară când platforma de socializare colaborează, la nivel internaţional, cu un minister, într-o fază atât de timpurie a elaborării unei strategii turistice.